Wikia

Larry

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Larry.Edit

Dit artikel gaat over de Larry van de questen Cold War en The Hunt for Red Raktuber. Als je op zoek bent naar de persoon die team capes verkoopt, zie Larry (merchant).
Larry
Larryzookeeper.PNG
Biografische informatie
Soort Human
Geslacht Man
Locatie Ardougne Zoo
Examine A naturalist.
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
Quest NPC? Ja - Zie artikel
Vereiste skills Nee
Vereiste quests Nee
Handelaar? Nee
[bekijk][overleg]
Larry.png

Larry is de dierenverzorger die veel over de plannen van de Penguins weet. en hij is lid van de PBJ, een organisatie tegen de penguins en hun slechte plannen. Spelers moeten tegen Larry praten om de quest Cold War en The Hunt for Red Raktuber te beginnen. Spelers met een clockwork penguin kunnen door hem in het pak geraken, hij doet dit alleen bij de volgende locaties: Iceberg, Oosten van Yanille, Ardougne Zoo, en de Lumbridge schapenwei. Larry is ook het startpunt voor de minigame Penguin Hide and Seek. Hij geeft je aanwijzingen en beloningen voor gevonden penguins.

Toekomst (na de quest Cold War )Edit

Larry word na de quest Cold war Ontslagen uit de Ardounge Zoo, Omdat hij jouw heeft geholpen met illegale Activiteiten. Hierna is Larry te vinden ietsjes buiten de Ardounge Zoo, Hij staat buiten het hek, Vlak naast zijn oude Positie zoals je Larry tegenkomt voor de Quest: Cold War.

Around Wikia's network

Random Wiki