Kayle

Kayle
Kayle
Gevechtsinformatie
Combat level 3
Life points 20
Aanvalsstijl Ranged
Max hit Onbekend bewerk
Zwakte Melee weakness icon.png Melee
100% drops Bones, Kayle's Sling
Examine He holds his bow a little nervously.
[bekijk][overleg]
Kayle chathead.png

Kayle is een lid van de Blood Pact organisatie, een kleine groep van Zamorakian die zullen verschijnen tijdens The Blood Pact quest. Kayle heeft een bloed pact gemaakt met zijn twee overige leden, Reese en Caitlin. Kayle is echter een nerveus type en zal de eerste tegenstander zijn tijdens de quest. Hij zal de speler aanvallen met Ranged. Ook zal hij Xenia aanvallen, die hierbij snel kan overlijden. Het is daarom belangrijk dat de speler zorgt dat Xenia veilig is. Een goede manier om Xenia veilig te stellen is om haar achter een muurtje te laten verbergen zodat Kayle haar niet kan raken. Als spelers Kayle verslagen hebben, hebben ze een mogelijkheid om zijn leven te sparen en zijn sling te krijgen of om hem te vermoorden. Hij heeft 20 life points waardoor het een niet al te moeilijk gevecht zal worden.

Leefomgeving Edit

Drops Edit

  • Geen
    • Spelers kunnen kiezen of ze hem vermoorden, of hem laten leven om Kayle's sling te krijgen. Dit wapen is vooral voor lvl 3/10

Weetjes Edit

  • Kayle en Reese zijn waarschijnlijk een verwijzing naar Kyle Reese, een personage uit de Terminator serie.