Wikia

Karamja mining site

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Karamja mining site
KaramjaCentralMine location.png
Ook bekend als? Nature Altar Mine, Karamjan central jungle mine
Locatie Ten noorden van Shilo Village, bij het nature altar
Alleen voor member's? Ja
Rotsen 1 Iron rock
1 Silver rock
1 Coal rock
2 Mithril rocks
2 Adamantite rocks
Monsters Geen
Benodigdheden Geen
[Bekijken][Overleg]
De Karamja mining site is een mijn die ten noorden van Shilo Village, dicht bij het nature altar, te vinden is. De mijn bevat één iron rock, één silver rock, één coal rock, twee mithril rocks en twee adamantite rocks. Soms wordt de mijn ook wel eens de Nature altar mine of de Karamjan central jungle mine genoemd.

Een nadeel aan deze mijn is dat er in de directe omgeving geen bank te vinden is. De dichtsbijzijnde bank is die van Shilo Village, maar hiervoor moet men zeer ver lopen. Een alternatieve methode om te banken is om met een Spirit graahk naar Karamja te teleporteren en dan naar de mijn te gaan. Dit vereist 57 Summoning. Nadat de speler zijn inventory vol met ores zit teleporteert men met een ring of duelling naar Castle Wars of met een Ring of kinship naar Daemonheim. Daar bankt men dan ook. Als men heeft gebankt moet men met een spirit graahk terug teleporteren naar de mijn. Een andere methode om naar de mijn te geraken is om met de fairy ring (Code CKS) naar een plek in de buurt van deze mijn te teleporteren en daarna naar deze mijn te lopen. Dit vereist wel A Fairy Tale part II.

Around Wikia's network

Random Wiki