Wikia

Stub.png Dit artikel is een stub!

Kamil
Kamil.png
Gevechtsinformatie
Combat level 154
Life points 130
Slayer level Nee
Agressief? Ja
Giftig? Nee
Immuun tegen vergif? Nee
Aanvalsstijl Magic en Melee
Max hit 22 met Melee en 10 (2 keer 5) met magic
Zwakte Fire weakness icon.png Fire spells
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
100% drops Bones
Examine Ice warrior
[bekijk][overleg]

Kamil is de ice guardian van de Desert Treasure quest. Hij is één van de sterkste Monsters van Runescape.

Hij valt aan met Melee en Magic. Hij kan wel met Melee 22+ hitten op je, dus zet altijd protect from melee aan. Hij valt ook met Magic aan. Hij gebruikt hiervoor Ice Barrage. Deze aanvallen kunnen je 20 seconde laten bevriezen en je zult dan niets kunnen doen.

Kamil heeft een zwak voor fire spells. Ook is het erg handig om een Cannon bij dit deel van de quest te gebruiken.

Je kunt Kamil vinden op de open plek in het Ice path.

StrategieEdit

Aangeraden benodigdhedenEdit

43 prayer is heel erg handig 37 zou ook kunnen maar dan wordt het best lastig.

Een hoog magic en/of ranged level is handig.

1-2 prayer potions

1-2 (super) restore potions

Een holy wrench van de rum deal quest is ook handig. Die zal ervoor zorgen dat super restore potions meer prayer points erbij geven.

voedsel (is waarschijnlijk niet nodig maar neem toch wat voor de zekerheid)

Pijl en boog of runes voor combat spreuken (het liefst fire) als je fire spells beter dan fire blast gebruikt dan zijn runes voor 100 spreuken zeker genoeg Als je fire bolt gebruikt kunnen chaos gauntlets van de family crest quest handig zijn.

Je moet Desert Treasure voltooid hebben t/m het stuk dat je icetrolls moet doden dan kun je pas met Kamil vechten.

voor het gevecht:

let op je skills zullen in het koude gebied naar beneden gaan!

Zet protect for melee aan en loop langs de icetrolls af een grot in. Zet protect for melee uit en ga dan zitten (door met de rechter muis knop op het ren icon te klikken en dan op rest) tot je 100 ren energie hebt. Zet dan protect for melee weer aan en ren langs de wolven.

Het gevecht met KamilEdit

Aan het einde van het pad met wolven is een open plek met een steen. Loop een klein beetje naar het midden van de open plek toe tot Kamil verschijnt. (Je kunt hier een dwarven cannon op zetten dit hoeft niet)

Ren een stukje terug richting de steen en ga er achter staan. Waarschijnlijk zal Kamil langs de steen aflopen en je toch nog aan vallen. Loop daarom naar de noord kant van de steen. Als het goed is zal Kamil nu achter de steen blijven vast zitten zo niet loop dan naar de oost kant van de steen als het dan nog niet lukt blijf dan rondjes lopen om de steen tot Kamil vast zit.

Als kamil vast zit achter de steen zet dan protect for magic aan. Je kunt nu geen schade meer krijgen van Kamils aanvallen. Gebruik nu je boog, spreuken of cannon. Kamil kan niet goed tegen fire spells dus het is verstandig die op hem te gebruiken. Maar let op! in het ijs gebied gaan je skills langzaam naar beneden dus gebruik geen spreuken voor hoge levels. Het beste is om fire bolt te gebruiken.

Als je toch kiest voor een hogere spreuk (Fire Blast, Fire Wave), Neem dan super restore potions mee. Deze vullen je omlaag gehaalde levels weer bij.

Als je prayer points onder de 10 komen drink dan een prayer potion. Als je magic/ranged level bijna te laag is voor de spreuk/aanval die je doet drink dan super restore potions.

Uiteindelijk zal Kamil sterven en kun je vrolijk verder gaan met de rest van de quest.

hoe ik Kamil versloeg: Ik nam mee: 2 prayer potions, 2 super restore potions, 3 restore potions, runes voor 200 keer fire bolt een staf en 8 monkfish

Ik ging zo staan dat Kamil niets kon hitten op mij (met protect for magic aan) en doden hem met fire bolt (dat ging best makkelijk). Ik heb minder dan 50 fire bolts gebruikt 2 slokjes van de prayer potions en 1 van de super restore potions genomen en 1 monkfish gegeten(was niet eens echt nodig). Mijn magic level was toen ongeveer 73 dus mensen die dat ook ongeveer hebben (of hoger) kunnen het makkelijk halen.

Weetjes Edit

  • In de Recipe for Disaster quest moet je tegen Karamel vechten die erg veel op kamil lijkt.
  • Kamil telt bij slayer task als een ice warrior
  • Kamil betekend in het arabisch compleet of perfect.

Around Wikia's network

Random Wiki