Wikia

Jack Frost

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Jack Frost
Jack Frost
Biografische informatie
Soort Half Mens, half Ice Sprite
Geslacht Man
Locatie Jack Frost's Hideout, Land of the Snow
Examine The rebellious teenage son of the Queen of Snow. Interesting outfit!
Tijdens het 2011 easter event The Queen of Snow's rebellious teenage son.
Overige informatie
Alleen voor members? Nee
Quest NPC? Land of the Snow (Jack Frost's hideout), A Christmas Warble.
Vereiste skills Geen
Vereiste quests Geen
Handelaar? Nee
[bekijk][overleg]
Jack Frost chathead.png

Jack Frost is een NPC die betrokken was in de 2008 Christmas event. Hij wilde kerst bederven en had een "slecht" plan bedacht. Hij wilde heel Gielinor in ijs veranderen. Spelers moesten hem stoppen in het kerst evenement van 2008. De beloningen waren een Ice amulet en de Santa suit. Jack Frost beheert dat Father Christmas zijn vader is, hoewel de Santa Claus getrouwd is met de Queen of Snow, wat dan zal betekenen dat Father Christmas en de Santa Claus eigenlijk dezelfde personen zijn. Jack Frost behoort net als zijn moeder tot het ras van de Ice sprite, hoewel hij eigenlijk een kruising is van een Mens en een Ice Sprite.

Biografie Edit

In de recente jaren van de Fifth Age zal Jack Frost naar Gielinor komen met het plan om het te bevriezen. Hij is origineel afkomstig van zijn thuis wereld de Land of the Snow. Hij is eigenlijk 44 jaar oud, maar doordat hij half Ice Sprite is, lijkt hij veel jonger.

Jack frost.PNG

Jack Frost in zijn schuilplaats

Tijdens het 2008 Christmas event heeft jack Frost een geheime schuilplaats opgericht dat bestaat uit ijs ten westen van de Slayer Tower. Spelers moeten hem proberen te vinden doormiddel met een ice amulet en de hulp van een Snow imp. Het Ice amulet zal werken als een soort talisman. Wanneer Jack Frost gevonden is, zal hij vluchten naar zijn geheime schuilplaats. De Snow imp weet de speler naar hem toe te teleporteren. Echter de enige manier om Jack Frost te zien was door het aantrekken van de Ice amulet. Op de schuilplaats zal de speler de bevroren slee van de Santa Claus aantreffen.

Jack Frost zal de speler uitdagen, waardoor de speler naar Jack Frost toe glijdt op het ijs waardoor de speler tegen hem aan zal botsen. Na dit incident zal de Queen of snow komen en de speler zal de Santa Claus en zijn slee ontdooien.

Jack Frost zal ook deel nemen aan de 2009 Christmas event. Hier zal hij de speler vertellen dat hij is begonnen aan zijn nieuwste passie: ijs-beeldhouwden. Tijdens dit evenement zal hij een draak van ijs, een Minotaur en een Unicorn stallion.

Zie ook Edit

Around Wikia's network

Random Wiki