Wikia

In Pyre Need

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk1 Share

Head image phoenix.jpg

Quest details:
In Pyre Need
Startlocatie
Praat met de Priest of Guthix ten zuiden van de Fishing Colony.
Uitgebracht op
Onbekend bewerk
Moeilijkheidsgraad
Duur
Kort
Enkel voor members?
Ja
Vereiste skills
Vereiste quests
Geen
Voorwerpen die nodig zijn
Geen
Monsters te doden
Geen
Light creature.png Waarschuwing!

Start Edit

Praat met de Priest of Guthix ten zuiden van de Fishing Colony. Hij vertelt je dat de Phoenix stervende is. Hij wil dat jij haar gaat genezen. Om dat te doen moet je een ritueel uitvoeren om haar te redden. Hij vertelt je dat je een pyre moet maken van de bomen in de grot. Vraag hem daarna over het ritueel en hij zal spelers de juiste voorwerpen geven.

De grot Edit

In pyre need boom knippen.PNG

Een stukje van de boom afknippen

Ga de grot in als je de juiste voorwerpen hebt gekregen. De voorwerpen zijn:

Ga de grot in en je komt in een grot vol met lava en lava wezens. Deze lava wezens zullen je tijdens de Quest niets doen. Deze wezens zijn ooit verslagen door de Phoenix. De Phoenix heeft ze daarna allemaal genezen, waardoor ze lava wezens werden.

In het noordoosten van de grot zie je ergens een boom staan. Knip een stukje uit de boom en loop naar de volgende grot. Knip in het noorden van deze grot ook een stukje van de boom. Ga dan naar de volgende grot. In het midden van deze grot zie je dezelfde boom staan. Knip ook hier een stukje van de boom. In de volgende grot vind je de boom in het noordoosten. De volgende grot in het noorden. In de volgende grot zul je de Phoenix aantreffen.

De Phoenix Edit

Phoenix verbrand.PNG

De Phoenix in de pyre

Als je in de kamer bij de Phoenix bent, zul je zien dat zij aan het sterven is. Loop naar het altaar voor haar en lees het boek. Gebruik daarna je knife op de stukjes boom, die je in alle grotten hebt geknipt. Gebruik daarna alle stukjes hout op de stapel hout en je zult een pyre maken. Je zult een filmpje zien dat de Phoenix op de pyre gaat staan. Om de laatste genezing cyclus te voltooien moet je de pyre aansteken met je Tinderbox. Nu zul je de Phoenix verbranden en zorgen dat zij weer opstaat uit haar eigen ass.

Praat met Phoenix en ze zal je bedanken voor het redden. Ze geeft je 5 Phoenix veren, waarmee je een Phoenix kan maken, en nodigt je een keer uit om haar uit te dagen in de grot.

Ga de grot uit door met je rechte muisknop op de uitgang te drukken en klik dan op escape om de gehele grot te verlaten. Je komt dan uit bij priester. Praat met hem en hij zal je belonen.

Beloning Edit

In pyre lair beloning.PNG

Vorige quest:
Myths of the White Lands
Quest nummer:
148
Volgende quest:
The Chosen Commander

Around Wikia's network

Random Wiki