Wikia

Iceberg

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Locatie op de Kaart
Acheron
Onbekend Iceberg Onbekend
Etceteria

De Iceberg is een groot drijvend ijsplateau dat een grote rol speelt in de Cold War en de Hunt for Red Raktuber quests. De Iceberg is ook een basis van de pinguïns, maar niet hun hoofdkwartier. Ze hebben hun hoofdbasis op een plaats die zij 'Mother Land' noemen. Vermoedelijk is dit een plek ten noorden van de Iceberg.

De enige manier om er te komen is door een boot ten oosten van Rellekka te nemen. Er is ook een plaats om Agility te trainen, de Penguin agility course. Het noordelijkste punt van de Iceberg is tevens het noordelijkste punt van Gielinor dat nu bekend is.

Er gerakenEdit

  • Praat met Larry, die een eindje ten oosten van Rellekka aan een kleine pier staat. Na een kort gesprek zal hij de speler naar de Iceberg brengen.
  • Na de Hunt for Red Raktuber quest moeten spelers niet meer met Larry praten en kunnen ze zelf naar de Iceberg gaan.

KGP basisEdit

Een groot deel van de Iceberg is vanbinnen uitgehold en de KGP, een vereniging van pinguïns, heeft daar een basis. Om in de basis te geraken, moet de speler een deel van de Cold War quest gedaan hebben. Binnenin lopen veel NPCs, zoals Pescaling Pax, Ping & Pong... Pescaling Pax is de leider van de pinguïns en wil de rest van Gielinor onderwerpen. Ping & Pong, twee muzikale pinguïns, zijn elk muziekinstument beu en willen nieuwe instrumenten krijgen. Hiervoor zal de speler moeten zorgen tijdens de Cold War quest en tijdens Hunt for Red Raktuber moet de speler een liedje maken voor hen.

Tijdens Hunt for Red Raktuber zal de speler hier ook enkele dwarves vinden, die beweren dat zij ook tegen de pinguïns zijn. De speler wordt echter bedrogen omdat ze met de pinguïns samenwerken. Misschien is er wel een verband met de Red Axe, de boosaardige mijnorganisatie die Keldagrim al een hele tijd teistert...

Penguin agility courseEdit

Penguin Agility Course.png

De Agility course is de belangrijkste plaats van de Iceberg.

Om deze Agility course te kunnen gebruiken is 30 Agility en vervollediging van de Cold War quest vereist. Spelers moeten ook een penguin suit dragen.

Deze course is één van de betere Agility courses om Agility te trainen. De schade die een speler oploopt als een obstakel mislukt, is gering en Experience is er snel te halen.

MuziekEdit

De volgende liedjes worden beschikbaar op de Iceberg.

Around Wikia's network

Random Wiki