Wikia

Ice titan

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Ice titans zijn level 79 Summoning familiars, die geïntroduceerd werden bij de tweede Summoning update op 31 maart 2008. Ze behoren tot de Titanen groep van familiars, en delen op dit moment hun special move, Titan's Constitution, met 2 andere titanen: Moss titan and Fire titan.

PouchEdit

Een Ice titan pouch maak je door een Summoning pouch te gebruiken op een Summoning obelisk met 198 spirit shards, een Blue charm, een air talisman en een water talisman in je rugzak. Door het maken van zo'n pouch krijg je 695.2 experience punten. Wanneer je de pouch gebruikt om de Fire titan te summonen krijg je 7.9 experience punten en verlies je 9 Summoning points. Dit is één van de enige twee pouches die een derde component nodig heeft. De andere is de Wolpertinger pouch.

ScrollEdit

Titan's constitution scroll maakt het gebruik van de Titan's Constitution, de special move van de Ice titan mogelijk. Door de pouch op een Summoning obelisk te gebruiken maak je 10 scrolls. Deze scroll kun je ook gebruiken voor Moss titans en Fire titans.

Special move: Titan's ConstitutionEdit

Titan's Constitution is een special move voor Ice titans, die een aanzienlijke boost geeft aan Defence en Hitpoints levels. Deze special move verhoogt zowel hitpoints als defence met 12.5%, en aangezien de special drie keer per specialbar gebruikt kan worden, tot wel 37 hitpoints (op level 99 hitpoints). Deze special move wordt door 3 titanen gedeeld: Moss titan, Ice titan en Fire titan.

TriviaEdit

De examine tekst refereert naar een populair kerst liedje Frosty the Snowman. Echter zonder het "highly violent" gedeelte.

Externe LinksEdit

Around Wikia's network

Random Wiki