Wikia

Ice strykewyrm

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Ice strykewyrm
Ice strykewyrm.png
Gevechtsinformatie
Combat level 152
Life points 15,000
Slayer level Level 93
Slayer XP 462.2
Agressief? Nee
Giftig? Nee
Immuun tegen vergif? Nee
Aanvalsstijl Melee, Magic
Max hit 174 (Melee), 202 (Magic), 2000 (Special attack)
Zwakte Fire weakness icon.png Fire spells
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
Uitgebracht op 8 februari 2010
100% drops Niets
Examine
  • Burrowed: I'm pretty sure there's something under there.
  • Above ground: Now that's just cold.
[bekijk][overleg]
Ice strykewyrm icon.png

Ice strykewyrms zijn Slayer monsters waarvoor je 93 Slayer nodig hebt om ze te doden. Je kunt ze vinden in de kooi van The Tale of the Muspah. Ze laten als enige monster de Staff of light achter.

Alleen Kuradal geeft ze als slayertaak. Zij mag dit monster alleen als taak geven als je een Fire cape hebt, omdat je alleen als je die cape draagt schade kan aanrichten.

Omdat ze in de kooi van The Tale of the Muspah leven moet je de quest zelf ook gedaan hebben om er te komen.

De snelste manier om er te komen is om Fairy ring code DKS, welke je direct buiten de kooi telepoteert. Als je voor de eerste keer de kooi ingaat, neem dan een spade mee en ga de grot in waar je de Muspah hebt ontdooid en de waterwegen hebt geblokkeerd. Een andere kooi zal zich toegangkelijk maken buiten de kooi van de Muspah.

De wyrm heeft vier aanvalstypen:

  1. Een normale Melee aanval.
  2. Een normale Magic aanval.
  3. Een Magic aanval die je kan bevriezen voor 3 seconden en ervoor zorgt dat je even niet kan aanvallen.
  4. Een Special attack wanneer hij onder de grond duikt, onder je voeten kruipt, en uit de grond barst voor 300 schade! Je kan de schade vermijden door weg te rennen. Ook als je vlakbij een druipsteen staat krijg je geen schade. Let op dat wanneer je op hem gaat staan hij deze aanval gaat gebruiken!

Dit monster is zwak voor vuur. Als je Fire Surge op dit monster gebruikt kan je wel 900 hitten! Net zoals de de elementaire tovenaars uit Falador, is dit monster immuun voor bepaalde spreuken, namelijk spreuken van ijs van het Ancient Magicks spreukenboek, en worden ze daardoor genezen.

Aangezien dit monster 3000 Hitpoints heeft, kan je met Ruby bolts (e) samen met een Rune crossbow 600 hitten!

Mogelijke buitEdit

Wapens en bepantseringEdit

CharmsEdit

RunesEdit

Herbs (allen genoteerd)Edit

SeedsEdit

OverigEdit

Around Wikia's network

Random Wiki