Welkom!

Welkom op de Nederlandse RuneScape Wiki,
RuneScape Wiki wordmark

de Nederlandstalige wiki over RuneScape, met informatie die iedereen kan bewerken.
Sinds 12 maart 2007 zijn wij aan het werk met 4.246 artikels, op een totaal van 42.659 pagina's.

Uitgelichte artikels

Balance Elemental chathead
While Guthix Sleeps is een quest die op 15 november 2008 uitkwam. Het was de allereerste Grandmaster quest van RuneScape. Het werd lange tijd beschouwd als de moeilijkste quest in het spel, door de vele en hoge vereisten. Nog steeds is de quest erg geliefd bij spelers door de verhaallijn en de verscheidenheid binnen de quest zelf.

Lees hier de laatste blog berichten
  • D116v

    Winter Weekends!

    4 dec 2017 door D116v

    Ook dit jaar zijn er in de kille winter maanden in Gielinor weer Winter Weekends!

    Om alles even op een rijtje te zetten volgt hieronder een overzicht wat ons te doen staat deze winter.

    • De gehele winter periode in Runescape kun je in Player Owned Ports…

    Meer lezen >
  • D116v

    Van de week was ik op zoek naar wat informatie over een slayer monster die ik moest ombrengen. Ik ben al lange tijd gebruiker van de engelstalige RS Wiki, maar klikte geheel per ongeluk op de Nederlandse link. Had de Nedederlandse versie nog nooit e…

    Meer lezen >
  • Nila-dirk1

    Welkom!

    5 aug 2017 door Nila-dirk1

    Welkom bij mijn profiel!

    Meer lezen >
  • DeSims

    Beste gebruikers van de Runescape Wiki,

    Met vol bewondering kijkt De Sims Wiki naar jullie, een prachtige wiki boordevol met informatie en een groep liefhebbers die samen deze informatie vergroten. Alhoewel De Sims Wiki al in 2009 opgericht is, heeft…

    Meer lezen >
Bekijk alle blog posts
Heb je een vraag? Stel hem dan hier!

De meest recent gestelde vragen

Loading RSS data...
Bekijk alle gestelde vragen op de RuneScape Antwoorden Wiki
Andere Nederlandstalige wiki's
Avatar De Club van Sinterklaas Doctor Who Dragon Ball Game of Thrones Pokémon Power Rangers De Sims Star Trek Star Wars Winxclub
Kalender

Het is vandaag 21 Wintumber volgens de kalender in RuneScape.

Uitgelichte afbeeldingen
Mithril dragon
Mithril dragon
De meest afschrikwekkende en gevaarlijkste van alle draken.
Welke soort informatie wil jij dat zo snel mogelijk verbeterd/toegevoegd wordt op deze wiki?

11

2

3

1

2

4

1

6

De peiling is aangemaakt op 12 jul 2016 om 11:11 en tot nu toe hebben 30 gebruikers gestemd.
Hulp en richtlijnen

Wil je helpen? Maak dan een gratis account en begin met het bewerken van artikelen!

Heb je vragen? Bekijk dan de hulp pagina's of bezoek onze forums! We vinden het tenslotte leuk om nieuwe leden te hebben!

Voor meer informatie over de RuneScape Wiki, bekijk dan deze pagina.

Fanon Wiki

Heb je altijd al eens zelf je eigen quest willen verzinnen? Of een geheel eigen monster met zeer krachtige aanvallen?

Bezoek dan nu onze zusterwiki: De Nederlandse RuneScape Fanon Wiki!

Padlock-red