Wikia

Holy water

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Wijwater is een krachtig wapen dat Ranged is gebruikt net zoals het gooien van messen en darts, maar het is alleen effectief tegen de demonen. Heilig water is nontradeable en heeft een +6 Ranged aanval bonus wanneer uitoefende. Het is zeer effectief tegen de meeste vormen van demon (met uitzondering van Tormented Demons) en achter glas sloeg tijdens het gebruik.

Het maken van Heilig water is geleerd tijdens de Legends Quest. Het kan niet worden gedaan door spelers die niet over voldoende vooruitgang geboekt in de zoektocht. Een gezegende gouden schaaltje, gezegend door Gujuo, moet worden gebruikt om de zuivere sprankelende heldere water gevonden in het zwembad in Kharazi betoverde flacons naar Holy water maken de overdracht. Zodra het water wordt verzameld in de kom via een snede riet, zal het moeten worden gegoten in betoverd flacons die, wanneer hij vol is, zijn stapelbaar. Een schaaltje vullen betoverd tien injectieflacons.

De meest effectieve manier om Heilig water te maken in bulk is om 26 of 27 gezegend gouden kommen (duurt een tijdje), vul ze, en het gebruik Karamja handschoenen 3 tot en teleporteer naar Shilo Village. De meest effectieve manier om het betoverde flacons te maken is het gebruik van potions te herstellen, samen met de spa in het voorjaar van zwavel Oo'glog met haar nabijgelegen bank. Afwisselend gebruik van de berm aan de Ourania Altaar met het gebed altaar direct boven de bank (gebruik goedkope runen aan de bank, zoals lichaam runes). Met behulp van deze methoden kunt knippen kosten en tijd in het maken van heilige water te verminderen, mogelijk te maken tot 1000 Heilig water per uur (schatting).
holy water
Algemene informatie
Uitgebracht op 20 Augustus 2003
Alleen voor members? Ja
Quest item? Ja
Ruilbaar? Nee
Draagbaar? Ja
Opstapelbaar? Ja
Destroy drop
Examine Een flacon van heilig water, goed tegen bepaalde demonen. .
Gewicht 0 kg
Marktinformatie
High Alchemy Onbekend bewerk
Low Alchemy Onbekend bewerk
Winkelprijs Onbekend bewerk
[bekijk][overleg]

Around Wikia's network

Random Wiki