Wikia

Hero

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Hero
Hero
Gevechtsinformatie
Combat level 69
Life points 88
Slayer level Level 1
Slayer XP 88
Agressief? Nee (tenzij je van de edelstenenstal steelt)
Giftig? Nee
Immuun tegen vergif? Nee
Aanvalsstijl Melee
Max hit 9
Zwakte Magic weakness icon.png Magic
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
100% drops Bones
Examine Heroic!
Vertaling Heldhaftig!
[bekijk][overleg]

De Hero is een NPC die in East Ardougne rondloopt. Ze dragen rune armour zoals het eruitzag in RuneScape Classic. Ze dragen de onderdelen: Rune platebody en Rune platelegs. Ze dragen wel een Rune square shield en een Rune longsword die eruitzien zoals je ze nu ook kent. De hero kan bestolen worden vanaf level 80 Thieving, dan krijg je 275 thieving ervaring met wat geld en andere spullen.

Je ziet hem vaak op het marktplein. In tegenstelling tot Guards, Knights of Ardougne en Paladins valt de hero je niet aan als je van een stal steelt, maar wel als je het gestolen voorwerp ruilt met de eigenaar van de stal. Deze hero is een primair doel als je het juiste thieving level bereikt hebt. Hij is altijd vlakbij een bakker, dus je kunt gemakkelijk voedsel stelen als je erg beschadigd bent. Als het stelen geslaagd is krijg je meestal 200-300 coins, dus gevorderde dieven kunnen erg snel duizenden coins krijgen.

Mogelijke buit Edit

100% Edit

Stelen Edit

Trivia Edit

  • De bepantsering die hij draagt kan niet gekregen worden door spelers.
  • Na de Animation Pack 1 update leken de longswords op Iron en niet op Rune.
  • Er is een mogelijkheid dat de bepantsering die hij draagt gemaakt is van Blurite, omdat het een lichtblauwere schaduw heeft.

Around Wikia's network

Random Wiki