Wikia

Harpie bug swarm

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Harpie bug swarm
Harpie Bug Swarm
Gevechtsinformatie
Combat level 63
Life points 225
Slayer level Level 33
Slayer XP 25
Agressief? Ja
Giftig? Nee
Immuun tegen vergif? Nee
Aanvalsstijl Ranged
Max hit 15
Zwakte This template's parameter is erroneous! Onbekend.
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
100% drops Niets
Examine A swarm of bugs.
[bekijk][overleg]

Harpie Bug Swarms zijn Slayer monsters waarvoor level 33 Slayer nodig is om ze te doden. Een Lit bug lantern is noodzakelijk om ze te kunnen raken.

Spelers doden ze vaak omdat ze een goede kans hebben om level 2 clue scrolls te droppen, en ze hebben een relatief lage defence. Het is ook een goede bron van fire runes. Ze zijn aggressief tegen spelers onder level 93.

Sterke en zwakke punten, Edit

snelle melee attacks en doen aardig wat schade voor hun combat level. Zonder een lit bug lantern te dragen is geen enkele aanval effectief. Een snel wapen helpt om ze te doden voor ze teveel schade doen.Edit

Als alternatief kan mage of range gebruikt worden om Harpie Bug Swarms vanaf de oost kant van de rivier in het oosten van hun leefgebeid. Hierdoor ontloop je alle schade maar dit kost veel aan runes of ammo voor ranged wapen. Note: Ava's device, een beloning van Animal Magnetism quest, werkt niet vanaf de andere kant van de rivier om bolts terug te halen. Het is wel mogelijk om telekinetic grab te gebruiken om loot te verzamelen.

Ook al is het geen multi-combat gebied, het is mogelijk om een Cannon te gebruiken omdat die de swarms makkelijk met een hit kan doden.

DropsEdit

100% DropEdit

  • geen

Wapen en armourEdit

RunesEdit

Uncut gemsEdit

CharmsEdit

OverigeEdit

LocatieEdit

  • Karamja, zie plaatje voor locatie.

Northern coast of central Karamja

OverigeEdit

Omdat ze dicht bij de Karamja general store zitten, is het mogelijk om daar eten in te slaan en loot te verkopen. Op deze manier hoef je niet van het eiland af om te banken. Als je toch naar een bank wil, is er een bank in de TzHaar City, beneden Karamja Volcano, en de route is korter te maken door de mithril grapple shortcut. Ook kan Rionasta in Tai Bwo Wannai Village voorwerpen naar de bank sturen voor 10 trading sticks per item, maar hij kan geen voorwerpen van de bank afhalen.

WeetjeEdit

  • Als je goed kijkt, iedere keer als je een swarm schade toebrengt, verschijnt er een spetter witte vloeistof onderaan de swarm. Dit kan bloed zijn of dode insecten.

Around Wikia's network

Random Wiki