Wikia

H.A.M. hoofdkwartier
H.A.M Hideout
Geografische informatie
Koninkrijk

Misthalin

Alleen voor members

Ja

Hoofdmuziek

Monster Melee

Aantal verdiepingen

2

Sterkste monster

H.A.M. guard (level 52)

Inwonende rassen

H.A.M leden

Het H.A.M. hoofdkwartier, ook wel bekend als de H.A.M. Dungeon, is het geheime, ondergrondse hoofdkwartier van de organisatie genaamd H.A.M.. Het hoofdkwartier is een ondergronds gangen complex wat te vinden is ten oosten van Lumbridge bevind. Het luik, die je naar binnen leidt, is stevig vergrendeld en kan er alleen maar inkomen als je hem openbreekt. Dit kan met je blote handen, maar een Lockpick zal je kansen vergroten. Duke Horacio had zijn mannen de HAM laten bespioneren en hij dacht waarschijnlijk het hoofdkwartier gevonden te hebben.

De ingang Edit

HAM Entrance

De ingang van het H.A.M. Hoofdkwartier.

De ingang van de grot is te vinden ten oosten van de Rivier Lum van Lumbridge, vlak bij het god standbeeld. Gebruik je Thieving vaardigheden om er binnen te komen. (The Lost Tribe)

De grot Edit

HAM basis

De H.A.M. Deacon die zijn toespraak houdt

Als je binnen bent, zul je één grote grot in het midden zien met verschillende gangen die van de grote grot leiden. De grote grot zit vol met HAM leden. De staat op het podium een toespraak te houden over haat tegen over monsters, en hoe ze ze moeten vernietigen. Johanhus Ulsbrecht, de leider van de H.A.M. zal zich bevinden in het zuidwesten.

Jimmy the Chisel zal later gevangen genomen worden door de H.A.M. en opgesloten worden in een cel. De cellenblok is te vinden in de zuidoostelijke gang. Aan het eind van de gang is de cel.

Er zijn verschillende dingen te doen in de grote grot.

Quests Edit

Personen Edit

Er zijn verschillende NPC's in de grot.

Monsters Edit