Green dragon

Talk10 Share

Green dragon
Green dragon 1.png
Gevechtsinformatie
Combat level 79
Life points 4500
Slayer level Level 1
Slayer XP 75 (Met Dragon slayer gloves: 86,25)
Agressief? Nee
Giftig? Nee
Immuun tegen vergif? Nee
Aanvalsstijl Melee,Magic, Dragonfire (Magic)
Max hit Melee - 85 Dragonfire - 2000+
Zwakte Ranged weakness icon.png Ranged
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
Uitgebracht op 2001
100% drops Dragon bones en Green dragonhide
Examine Must be related to Elvarg.
[bekijk][overleg]

Green dragons (in het Nederlands Groene Draak) zijn de zwakste dragons van de vier volwassene draken die vuur kun blazen. Ze behoren tot de categorie chromatic dragons. Het is aangeraden om een anti-dragon shield of dragonfire shield te dragen of gebruik te maken van een (super) antifire potion die de speler (gedeeltelijk) beschermt tegen de draken adem die de draak tijdens het gevecht op de speler afvuurt. De Green dragons kunnen gevonden worden op verschillende locaties in de wildernis, Chaos Tunnels en een aparte green dragon in Daemonheim. Als spelers niet genoeg bescherming (anti-dragonshield of antfire potion) hebben voor de drakenvlam, dan kan de draak een schade aanrichten van 2000+ aan spelers, dus is het aangeraden om een anti-dragonshield of een antifire potion te gebruiken tijdens het gevecht. De green dragons zijn ook één van vier chromatic dragons die een baby dragon hebben en ook een summoning pet, waarvoor 99 summoning ( Summoning) nodig is.

Members kunnen green dragons doden in de wildernis, maar met het gevaar dat andere spelers kunnen proberen om de speler te doden om zo de spullen van de speler te krijgen.

Voor gratis spelers is de enige groene draak (green dragon) die verslagen kan worden "Elvargtijdens de quest Dragon Slayer en in Daemonheim tijdens het trainen van Dungeoneering.

Aangeraden methodes om green dragons (in de wildernis) te doden is door het gebruik te maken van goedkope wapens en bescherming. De reden hiervoor is dat spelers elkaar kunnen doden in de wildernis, en meestal ook doen, waarbij de speler die dood gaat al zijn spullen verliest.

Hoewel green dragons een zwakte hebben voor pijl en boog is hun verdediging niet zo hoog dat andere methodes onmogelijk zijn. Het is aan te raden om de hoogste van de drie gevechts technieken (zwaard, pijl en boog of magie) te gebruiken.

LocatiesEdit

DropsEdit

100% dropEdit

ArmourEdit

WapensEdit

RunesEdit

CharmsEdit

  • Blue charm
  • Crimson charm
  • Green charm
  • Gold charm

GemsEdit

HerbsEdit

OverigeEdit

WeetjesEdit

  • De green dragon is de enige chromatic dragon die geen baby versie heeft waar tegen gevochten kan worden. Hoewel het wel een baby versie heeft die kan gebruikt worden als een pet.
  • Green dragons zijn een populair doelwit voor veel spelers, dit omdat hun huid (green dragonhide ) en hun botten ( dragon bones ) veel waard zijn.
  • Op 5 juli 2010 hebben de green dragons een grafische verbetering ondervonden met de uitkomst van de Love Story quest.

Zie ookEdit