Granite mace

Granite mace
Granite mace.png
Algemene informatie
Uitgebracht op Onbekend bewerk
Ook bekend als? G mace
Alleen voor members? Ja
Quest item? Nee
Ruilbaar? Onbekend bewerk
Examine The favoured weapon of Bandos.
Gewicht 5 kg
Marktinformatie
High Alchemy 24.000 coins
Low Alchemy 11.000 coins
Winkelprijs Niet verkocht
Exchange prijs 70.4 coins
[bekijk][overleg]

De Granite mace is een wapen dat uitkwam tijdens de The Chosen CommanderQuesticon.PNG
Startlocatie:
Captain Uldak
Moeilijksheidraad:
Gemiddeld
Lengte:
Gemiddeld
Beloning:
3 Questpunt
20.000 XP Agility.gif
20.000 Strength.gif
20.000 XP Thieving.gif
Zanik's crossbow Zanikxbow.png
Toegang tot de troonzaal van Bandos
Quest op 17 maart 2009. Het wordt gedropt door Goblin, Ork, Ogre en Ourg statues in de Bandos' throne room. Spelers die de mace dragen, zullen niet aangevallen worden door het leger van Bandos in de God Wars Dungeon. Om het wapen te dragen heb je 50 Strength en Attack nodig.

De Special attack is ongeveer hetzelfde als de Granite Maul. Het gebruikt 50% van de special attack bar. De animatie van de special attack lijkt erg veel op die van de Ancient mace. Als je de special attack aan klikt voordat je in gevecht bent, krijg je het bericht dat je de eerste aanval zal verspillen.

Toen de mace uitkwam, was die 40.000 Coins waard, maar een week later is die gestegen naar 100.000 Coins. Hetzelfde gebeurde met de Dragon claws.

De Granite mace lijkt erg veel op de Ancient mace, uit de Another Slice of H.A.M. Quest. Beide wapens werden gebruikt door één van Bandos's favoriete krijgers tijdens de God Wars.

De hoeveelheid drops is erg hoog, dus zult sneller een granite mace krijgen dan bijvoorbeeld Dragon boots. Je kunt ze krijgen door tegen de standbeelden te vechten in de troonzaal van Bandos.

Combat Stats
Vereiste skills
Onbekendbewerk
Klasse Slot
Onbekendbewerk ? edit
Wapens Main Off
Schade - -
Precisie - -
Stijl - -
Bescherming
Armour rating Armour rating0
Life bonus Life bonus0
Prayer bonus Prayer bonus+4
Strength bonuses
Melee0 Ranged0 Magic0