Wikia

Golden cracker

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Golden cracker
Golden cracker.png
Algemene informatie
Uitgebracht op 20 december 2010
Alleen voor members? Nee
Quest item? Nee
Ruilbaar? Nee
Draagbaar? Nee
Opstapelbaar? Nee
Destroy You can get another one by speaking to Diango in Draynor.
Examine A cracker to commemorate the winning of the Golden Joystick.
Gewicht 0.2 kg
Marktinformatie
High Alchemy 0 coins
Low Alchemy 0 coins
Winkelprijs Niet verkocht
[bekijk][overleg]

De Golden cracker is een item dat Jagex aan speler gaf om het behalen van de Golden Joystick Award door Jagex te vieren. Iedere speler vond er eentje in zijn bank vanaf 20 december 2010. Wanneer de bank van een speler vol is of je hebt hem niet gekregen, kan hij zijn cracker krijgen met Diango in Draynor Village te praten. Ook kunnen spelers het bij hem terugkrijgen wanneer ze hun cracker verloren zijn.

Wanneer een speler een golden cracker op een andere speler gebruikt, krijgt hij een golden hammer, een voorwerp dat voor fun bedoeld is en kan gebruikt worden bij het trainen van Smithing en Construction. De manier waarop spelers hun golden hammer krijgen, is dezelfde als waarop spelers items uit een christmas cracker krijgen.

Veel spelers denken dat de golden cracker ooit ruilbaar zal worden, maar dit is echter verkeerd. De golden cracker lijkt wel op een christmas cracker, maar zal nooit zo duur worden.

Golden cracker.gif

Twee spelers die een golden cracker openen door het te gebruiken op elkaar.

Golden cracker info.png

Informatie die verschijnt wanneer men met de rechtermuisknop op de cracker klikt en 'info' selecteert.

Around Wikia's network

Random Wiki