Wikia

Gold-trimmed blue wizard set

Overleg0
4.360 pagina's
op deze wiki
Grim Reaper schoonmaken Dit artikel heeft een schoonmaak nodig!

Dit artikel of sectie moet verbeterd worden.

Crafting Dit artikel mist een of meerdere infobox(en).

Je kunt helpen door er toe te voegen. Bewerk deze pagina om het te verbeteren.

Trimmed armourBewerken

Trimmed armor heeft altijd dezelfde bonussen als het gewone armor. Bij trimmed armor is er een gekleurd randje aanwezig verschillend van de normale armor kleur. Bij rune armor heb je bijvoorbeeld een gouden randje en een donkerblauw randje. Let op: dit armor is bij blauw zo'n 3x zo duur als de gewone versie van rune en bij goud +/- 6x zo duur.

Trimmed skillcapeBewerken

Je hebt ook trimmed skillcapes. Wanneer je maar 1 skill 99 hebt (quest-cape telt ook mee maar er betaat geen getrimde versie van) en je koopt een skillcape dan zal deze untrimmed zijn, dus zonder extra kleurtje. Vanaf dat je een tweede skill 99 hebt, zal de cape trimmed worden en dus een kleurrandje bevatten.De dungeoneering cape heeft automatisch een zwarte rand maar dat is geen trim de trim is alleen als ie orange/bruinzig is.

OpmerkingBewerken

Je hebt bij rune armour nog meerdere kleurrandjes dan alleen goud en blauw. Je hebt namelijk ook nog rode (Zamorak), groene (Guthix) en blauwe (Saradomin) kleurrandjes. Deze armors hebben ook weer dezelfde bonussen maar zijn ook pakken duurder dan de gewone versie. Iemand die dit armor draagt doet dit meestal omdat het mooi is en om te laten zien dat hij wat rijker is.

Oude scamtrucBewerken

Vroeger een zeer beruchte scamtruc (nu niet meer omdat de trade limit er is) was dat mensen vroegen aan anderen om 'gratis' hun armor te trimmen. De bedoeling was dan dat de scammer het armor dan kreeg en dat de andere het dan nooit meer terug zou zien. NIEMAND kan armor trimmen.

Rond het netwerk van Wikia

Willekeurige wiki