Wikia

Gnomecopter

4.181pages on
this wiki
Add New Page
Talk9 Share
Grim Reaper schoonmaken.png Dit artikel heeft een schoonmaak nodig!

Dit artikel of sectie moet verbeterd worden.

Gnomecopters zijn soort helikopters uitgevonden door Gnomes . Gnomecopters is eigenlijk een soort reclame truc voor non-members. Je krijgt een aantal mooie stukjes van de member-wereld te zien. (Helaas heeft Jagex de Gnomecopters nu verwijderd, want ze wilden eigelijk geen reclame in Runescape).

Hoe kwam je er? Edit

Je kon de Gnomecopters vinden te noorden van Lumbridge en de windmolen en ten oosten van Draynor Mannor. Hieronder staat het kaartje:

Gnomecopter locatie.jpg

Dit is de ingang:

Gnomecopter 1.jpg

Wat had je nodig? Edit

Je had niets nodig alleen zorg er wel voor dat zo weinig mogelijk spullen in je bag had. Als je toch spullen in je bag hebt kon je je spullen in de bank bij de Gnomecopters doen. * Maar je kon alleen je spullen in de bank doen en er niet uit!

  • Zorg er wel voor dat je geen helm, cape (iets op je rug), wapen of schild aan had.

Hoe kon je vliegen? Edit

Het is vrij makkelijk. Als je er eenmaal bent moest je de Gnome in de stoel praten (met de zwarte kleren aan. Vraag hem alles en loop daarna naar de andere Gnome in de stoel (met de groene kleren aan).

Gnomecopter 4.jpg

Daarna moest je je bestemming weten waar je naartoe wilt vliegen. Je kon vliegen naar:

Als je een keuze had gemaakt krijg je een gratis ticket Gnomecopter ticket.jpg .

Gnomecopter opstijgen.jpg

Je ziet nu ook een scherm met opties erop.

Gnomecopter scherm.jpg

  • Het tandwieltje betekende dat "zet de automatische piloot uit" dat wil zeggen dat je zelf kon vliegen waar je heen wilt.
  • (L) het rondje met de L betekende "Ga terug naar Lumbridge . Als je hierop drukt ging je weer terug naar de Gnome .
  • Voor de rest staan er nog onderin pijltjes. Als je op een pijltje drukte lees je de informatie over het gebied waar je bent.

Verder zag je in de gebieden op je radar een vlaggetjes symbool staan. Als je hierop klikte kreeg uitleg over wat hier gebeurd.

Gnomecopter bij Castle Wars

Gnomecopter CW.jpg

Gnomecopter bij het Huntergebied van Rellekka

Gnomecopter hunter area.jpg

Around Wikia's network

Random Wiki