Wikia

Gertrude's Cat

Overleg0
4.317 pagina's
op deze wiki

Details Bewerken

Quest details:
Gertrude's Cat
Startlocatie
Ga naar Gertrude's huis dat iets west is van Varrock.
Uitgebracht op
Moeilijkheidsgraad
Duur
Kort
Enkel voor members?
Ja
Vereiste skills
geen
Vereiste quests
geen
Voorwerpen die nodig zijn
Monsters te doden
Geen
Light creature Waarschuwing!

Uitleg Bewerken

Gertrude & Het BeginBewerken

Praat met Gertrude (haar huis is iets west van Varrock) en zij zal je vertellen dat ze haar kat Fluffs kwijt is. Terwijl je daar bent, pluk een doogle leaf achter haar huis. Zij vraagt je om te informeren bij twee kinderen op Varrock Square genaam Shilop en Wilough.

Praat met Shilop of Wilough en zij zullen je vertellen over hun geheime speelplaats, maar ze willen er wel iets voor terug hebben. Geef ze 100 coins.

Ga daarna naar de Lumber Yard, noord-oost van Varrock.

De geheime Speelplaats (Lumber Yard)Bewerken

De Nederlandse vertaling van Lumber yard is houtzagerij.

Aangekomen bij de lumber yard is daar een gebroken hek met een commando "squeeze under fence" als erop wordt geklikt. Dit is aan de west kant van de lumber yard. Er zijn verschillende kratten in de yard met een kat erin die af en toe "wiebelen", maar dit is niet de kat van Gertrude's. Ga naar het midden van de yard en klim de ladder op. Hier is Gertrude's cat te vinden maar je kan hem niet oppakken want ze wil niet weg. Gebruik de Bucket of milk op de kat. Probeer de kat opnieuw op te pakken. Ze weigerd opnieuw mee te gaan. Gebruik de Raw sardine op haar. Ze wil het niet. Gebruik de Doogle leaves op de sardine waardoor er een Doogle sardine ontstaat. Gebruik dit op de kat. Als je geen leaves hebt, ga dan terug naar Gertrude's huis om het te halen.

Katten ReddingBewerken

Gebruik de Doogle Sardine met Gertrude's cat. Probeer haar weer op te pakken en ze zal weer niet mee willen. Er wordt gezegd dat ze ergens kittens hoort. Denk aan de miauwende kittens in de kratten van eerder. Klim de ladder af en 'search' alle jiggling crates. Dit kan een aardig wat tijd kosten. Wees geduldig en blijf alle kratten doorzoeken tot je 1 little kitten vindt. De kitten zitt voor elke speler in een andere krat. Ga terug naar Gertrude's Cat en gebruik de kittens op haar. Ze zal terug naar Gertrude's huis rennen. Ga terug naar Gertrude om je beloning op te eisen. (een pet kitten en food).

Beloning Bewerken

Gertrudes Cat quest

MusicBewerken

Music tracks ontsloten:

(onbekend)

WeetjesBewerken

  • Na het voltooien van deze quest en Rat Catchers, kan Gertrude's cat gevonden worden in de Varrock Rat Pits 'catching some tail'.
  • De naam Gertrude kan een referentie zijn aan Gertrude Of Nivelles [626-17 March 659] die de beschermheilige van katten is.
  • Na het starten van Garden of Tranquility, kan je je Ring of Charos gebruiken om Gertrude te verleiden om jou de kleur van je kitten's te laten kiezen.
  • Als je je kat/kitten verliest, kan je een andere kopen van Gertrude voor 100 coins.
  • Voltooien van de quest, "Icthlarin's Little Helper", helpt je met het opvoeden van je kat/kitten, want hierbij krijg je een amulet of catspeak. Als je probeert te praten met je kat/kitten als je die omhebt laat die je weten wat hij/zij wil doen.
  • In de quest moet je katjes in de kratten in de sawmill gaan halen. Jagex heeft het bedacht na aanlijding van het nummer van: Guns 'N' Roses - Cats In The Cradle

Rond het netwerk van Wikia

Willekeurige wiki