Wikia

Geld verdienen/Woodcutting(F2P)

< Geld verdienen

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Alle methoden om geld te verdienen met behulp van Woodcutting in dit artikel zijn beschikbaar voor free-to-play en member spelers.

Woodcutting is vergelijkbaar met Fishing als een geld-verdienende skill op verscheidene gebieden. Het is een populaire manier om geld te verdienen en vereist een klein beetje geduld om één inventory vol te krijgen. Woodcutting is ook een skill die niet veel attentie vereist, omdat spelers automatisch logs krijgen van trees totdat ze onderbroken worden (bijvoorbeeld door random events), uitloggen of als de tree geen logs meer heeft. Logs kunnnen ook, zoals vis, in grote aantallen verkocht worden in een paar seconden op de Grand Exchange.

Sjabloon:Mmg Sjabloon:ProfitAlert

Effectiviteit/coins/u Vereist level Details Risicofactoren/benodigdigheden
*****
38.000 to 50.000
Level 1+ Logs kunnen worden gesneden en verkocht voor 84 munten per stuk. Normale bomen zijn overal te vinden vrijwel rond RuneScape , maar geef niet op meerdere logs per boom. Het bos tussen Lumbridge en de Draynor Village , de Grand Exchange , en Oost-Varrock zijn alle geschikte plaatsen om de normale verzamelen logs. Allemaal dicht bij een bank, deze zijn effectieve manieren om te verzamelen logs. Leden kunnen ook doen de normale Evil Tree die kan worden gesneden voor op gewezen logs, samen met nesten met zaden, ringen en een kleine hoeveelheid munten. Draynor Manor kan ook een geweldige plek voor dit soort logs, een bank is relatief dichtbij. Regelmatige logs ook afkomstig zijn uit dode bomen, stervende bomen en groenblijvende bomen. Het vervelende is dat elke boom alleen logs heeft een set. Met behulp van een Seers 'hoofdband te maken zal elke boom opbrengst 2 houtblokken. Als je het verhogen van uw woodcutting skill, de tijd die je nodig hebt om te hakken een boom afneemt, het verhogen van uw winst.
***** Level 1+ Achey boomstammen kan worden gesneden en verkocht voor ongeveer 398 munten per stuk. Achey bomen boom die net ten zuiden van Castle Wars en als normale bomen geven slechts 1 log per. Bankieren is geen probleem als Castle Wars heeft een bank van haar eigen, zodat deze plek maakt u eenvoudig kunt reizen en wordt nooit populated.Another optie is om de ring gebruik maken van een van duelleren om terug te teleporteren naar Castle Wars naar de bank sneller. Sinds Achey logs zijn een grote vraag voor het maken van brutal arrows, verkopen op de Grand Exchange is geen probleem. Deze methode lijkt misschien niet efficiënt als het zal alleen munten leveren ongeveer 11.144 per inventaris, maar het eigenlijke werk is zeer snel en eenvoudig. Ze zijn ook beter geld dan taxusbomen, zijn sneller, en vereisen slechts niveau 1 woodcutting. WAARSCHUWING: Deze werkt niet meer omdat ze niet meer gangbaar gekocht item op de Grand Exchange]. [U kunt nog proberen, maar je mag niet veel te krijgen als geld omdat er weinig vraag is]
***** buy=0 sell=81 amount=446}} Level 15+ Oak logs zijn in de vraag voor de bouw vaardigheid en verkopen voor 90 munten per stuk. Eiken kan gevonden worden in vele plaatsen, vooral net ten oosten van de Draynor Village bank, ten oosten en ten westen van Varrock , direct ten zuiden van de Seers 'Village Bank, en ten zuiden van de zuidelijke Falador poort. Leden kunnen ook doen eiken Evil Trees for dezelfde beloningen maar beter logs.
***** *****
4.700
Level 30+ Willow logs te verkopen voor 11 coins per stuk en kunnen worden gesneden in vele locaties. Echter, een paar zijn in feite slechts gebruikt worden door spelers. Zij zijn de beste bomen te snijden voor de opleiding, en men kan het maken van winst een redelijke uit de verkoop van hen. De beste locaties om wilgen gekapt hout zijn onder meer:

Ten zuiden van Draynor Village - Dit is waarschijnlijk de plek van de keuze voor gratis spelers en members gelijk. Het is letterlijk seconden van een bank, wat betekent dat de winst en XP zijn beide gemaximaliseerd. Een woord van waarschuwing over de opleiding hier, er zijn veel spelers die houtsnede op deze plek. Toch is dit waarschijnlijk de beste locatie te snijden willow logs (in ieder geval voor minder ervaren spelers) Ten zuiden van Seers 'Village vlas velden. Er zijn 4 of zo wilgen langs het water. Deze plantage is nooit druk, en de bank is nog behoorlijk dichtbij. Het duurt ongeveer een halve minuut naar de bank in Catherby en ren terug. Naast de rivier Lum . Er zijn 2 bomen naast de General Store . Veel onervaren spelers zal verkopen de logs naar de General Store voor een schamele 4 munten. Deze locatie is meestal niet-toegestane, als de bank is behoorlijk ver weg. Ten noorden van Seers 'Village . Er zijn ongeveer 4 bomen aan de westkant van de esdoorns. De bank is nog steeds heel dichtbij. Ten westen van de Barbarian Outpost. Er is een kluisje in de buurt en je kunt er teleporteren met behulp van een games necklace. Zoals eerder opgemerkt, zijn er veel meer locaties van wilgen, waarvan de meeste zijn naast wat water gelegen.

***** Level 45+ Maple logs worden vaak gekapt hout bank.A gevonden ten noorden van de Seers 'Village minder bevolkte plek ligt ten noorden van de coal trucks, waar een hele bos van esdoorns kan worden gevonden. Het enige nadeel is dat er geen nabijgelegen oevers, het verminderen winst. Deze logs zijn bijna altijd in de vraag naar Fletching en kan worden verkocht voor 46 munten per stuk. Deze kunnen worden verkocht in grote hoeveelheden op de Grand Exchange of (soms) op de Seers 'Village Bank.
***** level 50+ Hakken Mahogany logs is een goede bron van het geld als een karbonade bij de Tai Bwo Wannai dorp. Zorg ervoor dat u koopt een paar duizend trading sticks bij de Grand Exchange op de enter Hardhouten bos (100 trading sticks) en te hebben Rionasta de bank van de logs. (Opmerking: Het kost 10 handelsdagen sticks voor elk item opgeslagen, met inbegrip van de stapelbare items). U kunt ook speciale mahoniehouten logs in ongeveer 30 logs gehakt. Twee van deze kunnen worden verhandeld aan de zagerij leverancier voor een gratis conversie van al uw mahonie logs in je inventory. Als een speler heeft 26 gewone en 2 speciale mahonie logs in je inventory, zal dit een 52754 munt winst bij verkoop van de daaruit voortvloeiende planken op de Grand Exchange.

Het rendement op het snijden van mahonie en verkopen van de Mahogany logs en de resulterende Mahonie planken wordt sterk beïnvloed door de daling van de tarieven voor bijzondere mahoniehouten logs die worden geschat op 2%. Op level 82 woodcutting met een Dragon bijl op een vrij stevige tempo van in-en uitstappen van de hardhouten bos en bancaire met Rionasta kan men oogst en de bank maar liefst 410 logs in een uur. Exclusief tijd voor zagerij reizen, maar af te trekken van de bank-en entreegelden tegen marktconforme tarieven voor de handel in stokken , het rendement op het mahoniehouten inloggen snijden in de hardhouten bos gaat om 367.680 munten per uur bij een daling van 2%-tarief. Hoger woodcutting verhogen van de snelheid van de oogst en daarmee het uurtarief terug. Op 2% Special mahoniehouten log drop rate, het verwachte rendement per log is 897 munten, die kan worden vermenigvuldigd door uw verwachte aantal gekapt per uur) krijg je een uur terug (exclusief tijd voor zagerij reizen.

u moet de quest jungle potion hebben afgemaakt
***** Level 58+ Eucalyptus logs - momenteel de enige locatie van eucalyptus bomen ligt ten westen van Oo'glog, en door Mobilising Armies. Het werd geïntroduceerd 29 januari 2008 met de As a First Resort ... quest. eucalyptus logs worden verkocht op de Grand Exchange voor 425 coins per stuk. Dicht bij een bank en uiterst lichtgewicht, dit maakt hakken eucalyptusbomen een zeer efficiënte manier om geld te verdienen. Het is aangeraden om Bank in Oo'glog , of Mobilising Armies als een speler niet heeft gedaan As a First Resort ... Ogresses zijn agressief en aanval. De ogresses champion (niveau 99) is de moeilijkste op dit moment
***** 80,000+ Level 60+ Yew logs verkopen voor 452 coins per stuk en zijn bijna altijd in de hoge vraag door de spelers training Fletching en Magic . Dit maakt het snijden van taxus logs een van de meest populaire manieren om geld te verdienen. Kennis te nemen, echter dat taxus logs kan traag te snijden op het eerste, dus het is aangeraden om het niveau tot ongeveer level 65. Een paar taxusboom dicht bij banken, maar als je er 21 Agility en toegang tot de Fairy ring systeem, kunt u BLR codes gebruiken (rechts naast een taxusboom, met nog twee op de minimap) en DKR (een zeer korte wandeling van een level 21 Agility shortcut in de Grand Exchange), kunt u ~ 12k in een korte Vijf tot tien minuten, terwijl nauwelijks ooit te kijken naar het scherm! Ook als u level 60 Farming kunt u de bank plant een taxus boom in de boom patch direct naast de Gnome Stronghold wat betekent dat je de enige bent die kan knippen! En met een Hydra (level 80 Summoning ) kunt u gebruik maken van de hydra's speciaal voor boom regrow uw taxus zodra het valt dus dit zou een van de snelste manieren om taxus snijden, dit ook van toepassing kan zijn voor magie bomen op level 75 woodcutting en level 75 Farming

Andere populaire woodcutting locaties zijn: Achter Varrock kasteel. Er zijn 3 taxusboom die kunnen worden drukke tijden. De dichtstbijzijnde bank is de Grand Exchange . In de Seers 'Village kerkhof. Er zijn 3 taxusboom dat kan druk zijn op keer. De dichtstbijzijnde bank is de Seers 'Village Bank. Ten zuiden van de Seers 'Village vlas veld. Er zijn 8 taxusboom die bijna altijd vol. Echter, dit taxus plantage heeft waarschijnlijk het dichtst bank, namelijk de een in Catherby . Tree Gnome Stronghold heeft 3 taxusboom direct naast de bank en het is de dichtstbijzijnde bank in de wereld die leden is naast de taxus Melzar's Maze , zoals u kunt uw huis op Rimmington , huis teleporteren daar, en dan, als je inventory vol is, Kool Teleport terug naar Draynor . (Of een andere teleporteren dat neemt niet up inventory ruimte). Het komt zelden druk. Ook na de quest Rocking Out kunt u gebruik maken van de douane-locker aan de bank van uw logbestanden. Dit is zeer snel bankieren. In het bos achter de Lumbridge zijn er een paar verspreid taxus die zijn zelden bezet. Dichtstbijzijnde bank is de Culinomancer's Chest, of de bank op de top van Lumbridge kasteel. In de ruïnes ten zuiden van Edgeville . Er zijn 2 taxus bomen die dicht bij de bank en de Edgeville Bank. Echter, ter plaatse kan dit drukke tijden. Hieronder Falador, noorden en noordwesten van Port Sarim boerderij. Er zijn 3 bomen, die zelden zijn overvol, hoewel ze verspreid. Dichtstbijzijnde bank is de Falador West bank. Ten oosten van Varrock, 3 bomen en 1 naast de kerk, alles in een lus die je kunt gaan in een soort van cirkel en u kunt stoppen bij de bank en drop off logs, meestal erg rustig.

***** Level 68+ Ivy is not a very effective way of making money, though with a Strung rabbit foot (increases chance of bird nest), ivy can bring an adequate amount of money and a good amount of experience(70k+/h). To make money, search each nest you get, crush the empty nest with a pestle and mortar to get a crushed nest (sold for 6k at G.E. or used for herblore) and sell the seeds.
***** Level 75+ Magic logs can now be cut and sold for around 615 coins each. Magic logs are very slow to cut, no matter what hatchet is used and will cut at near the same rate whether you are level 75 or 99 Woodcutting. Therefore, it's recommended that you cut them with a Dragon hatchet as they have the highest chopping rate. Though slow, cutting magic logs can still be an effective way to make money.

Magic logs are almost always in high demand by players training Fletching. A few magic trees are close to banks:

  • There are some magic trees at the Sorcerer's Tower (4)
  • Some scattered around the Tree Gnome Stronghold (3)
  • East of the Ranging Guild (3). This is generally the most crowded area to cut Magic Logs.
  • Surrounding the Mage Training Arena (2), this is also a close bank, the one at the Duel Arena
  • The south-east area of Isafdar (3) recommended if you have started Mourning's Ends Part I as there are not many people cutting here and with an elf teleport crystal you can bank and return to the trees very quickly.
  • West of the Wilderness Bandit Camp (only after Spirit of Summer) (2) and Level 82 woodcutting. Note: No one can cut this magic tree while you are and the best part is that you don't need to wait for them to respawn. You can make ~36k in about 15 – 30 minutes, while barely ever looking at the screen! The Cursed magic tree in the Spirit Realm requires 82 Woodcutting.

Around Wikia's network

Random Wiki