Wikia

Fishing Trawler

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Fishing Trawler is een minigame te vinden bij Port Khazard, dit is de enige locatie waar je het kan spelen. De beloning bestaat uit Manta rays, Sea turtles, Sharks, Lobsters of Tunas. Manta rays zijn 2.5k per stuk waard en sea turtles 2.2k(prijzen kunnen verandert zijn.. Een trip duurt 12 minuten en de waarde van de beloning vanaf Fishing level 76 hangt rond de 50k. Veel mensen denken dat dit de beste manier van geld verdienen is met de Fishing skill. Maar je kan veel meer, of misschien minder verdienen.

Waarschijnlijk levert dit zo'n 200k± per uur.

De benodige spullenEdit

De benodigde spullen voor 1 trip zijn:

  • Rond de 100 Swamp paste, hiermee kun je lekken vullen.
  • Ongeveer 10 Ropes om het net te repareren.
  • 10 Bailing buckets om het water uit de boot te scheppen.

Het is handig om met ongeveer zes mensen te gaan en dat iemand het net doet, 2 mensen de lekken vullen en 3 mensen water scheppen.

Wat te doen als je zinktEdit

Als je zinkt dan ga je niet dood, ook al denken sommige mensen dit. Wanneer de boot zinkt moet de speler op een van de barrels klimmen en dan zwem je naar land. Je moet dan wel weer helemaal terug lopen naar port khazard.

De leiderEdit

Met fishing trawler is Murphy de leider.

Wanneer je terug wiltEdit

Als je terug wilt moet je met Murphy praten en zeggen dat je terug wilt, Murphy zegt dan dat het onmogelijk is en dat je moet wachten tot het einde van de trip. Blijf aandringen en hij stuurt de boot terug naar land. Maar o jee, de boot slaat om dus hij zinkt en dan moet je weer op een barrel klimmen en terug zwemmen. Als je weer aan land bent moet je weer helemaal terug lopen naar Port Khazard.

Werelden voor fishing trawlerEdit

Er is een speciale wereld waarin vaak Fishing Trawler wordt gespeeld. Dit is wereld 116.

BeloningenEdit

Je kan ook gekke beloningen krijgen bijvoorbeeld een Old boot, Rusty sword, Broken glass, Broken arrow of een Broken staff. Een rusty sword kun worden opgeknapt in je huis of bij een wetstone en dan komt er een zwaard uit. Dit kan een Iron sword zijn maar ook een Rune sword.

Let opEdit

Als je niet actief genoeg bent in de minigame krijg je een warning dat je moet helpen en je anders gekickt zult worden. Als de activity bar helemaal leeg is wordt je gekickt en zul je moeten wachten tot de boot terug is.

Around Wikia's network

Random Wiki