Wikia

Fishing Contest

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Quest details:
Fishing Contest
Startlocatie
Praat met Vestri of Austri, zij zijn in het noorden van Catherby, bij White wolf mountain.
Uitgebracht op
Onbekend bewerk
Moeilijkheidsgraad
Duur
kort
Enkel voor members?
ja
Vereiste skills
10 fishing, je moet langs Guard Dogs kunnen rennen.
Vereiste quests
Onbekend bewerk
Voorwerpen die nodig zijn

Monsters te doden
Geen
Light creature.png Waarschuwing!

Dwergen kunnen niet vissen! Edit

  • Om de quest te starten moet je spreken met Austri of Vestri. Hij zal vertellen over een vis-wedstrijd in Hemenster en je een fishing pass geven. Hij zal zeggen dat als je een trofee wint, je hun weg onder de berg mag gebruiken als een binnendoor weg. Dwergen kunnen niet goed vissen, dus jij moet het doen.

Hulp van de kampioen Edit

  • Ga naar Hemenster maar stop bij Seer's village en pak daar een garlic uit het huisje waar je Elemental Workshop start.
  • Als je de fishing arena bereikt ga er binnen met je pass, en probeer iets te vangen met normale visspullen. Het maakt niet uit hoe hard je het probeert, je zal de wedstrijd verliezen. Ga met Grandpa Jack praten in het huis ten noorden van het hek waar je de Glassblowing pipe kan vinden. Praat met Grandpa Jack en hij zal over zijn vis-ervaring vertellen en zeggen hoe hij vist en wint. De goede plek is waar de vampier is, en hij zal je ook vertellen om met Red vine worms te vissen, die je kan vinden in McGrubor's Wood.(Merk op dat je niet per se met Grandpa Jack hoeft te praten.)
  • Pak nu een spade en ga naar McGrubor's Wood, ten westen van Seer's village. In het noordelijke gedeelte zit een loose railing in het hek, ga daar doorheen. Om snel bij de worms te komen moet je op het teleport icoontje klikken (in het westen) en als je er bent klik dan op het beschaduwde gedeelte bij de muur.
  • Eenmaal binnen moet je uitkijken voor de Guard dogs van level 44, ze zullen je aanvallen als je te dichtbij komt. Ga door het bos tot je in het westen van het bos een "red vine" ziet. Gebruik je spade op de vine en je zult red vine worms krijgen. Verzamel er minstens 5.

De trofee winnen Edit

  • Verlaat McGrubor's wood en ga terug naar Hemenster. Laat daar aan Morris je Fishing pass zien. Je moet 5 coins betalen. Doe dat en je kan beginnen aan de viswedstrijd.
  • Stop de garlic in de buizen bij de Sinister Stranger. De Sinister Stranger zal klagen over een verschrikkelijke stank en je wisselt van plaats met hem.
  • Als de wedstrijd begint, vis dan gewoon met de red vine worms en wacht tot de wedstrijd eindigt. Je zal een Giant carp hebben gevangen en dat zal de prijswinnende vis zijn.
  • Pak na de wedstrijd je trofee en geef hem aan de Dwarf.

BeloningEdit

Fishing Contest reward.png

Muziek Edit

Muziek tracks ontsloten:

  • Beyond (na de quest)

Weetje Edit

  • Na de quest, als je iets op de dwerg gebruikt zegt hij: "Ach! I don't want that!"

Around Wikia's network

Random Wiki