Wikia

Fight Arena (locatie)

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

1rightarrow.png Voor de quest, bekijk de Fight Arena (quest) pagina

Fight Arena
[[Image:|300px]]
Geografische informatie
Koninkrijk Kandarin
Alleen voor members? Ja
Aantal banken Geen
Aantal altaren Geen
Muziek Attack 4 (tijdens de quest)
Heerser General Khazard
Teleportatiespot Geen
Gildes Geen
Inwoners Mahjarrat, Mensen

Fight Arena (building).png

[bekijk][overleg]
Locatie op de Kaart
Monastery (Kandarin) |Monastery
Tree Gnome Village Fight Arena Port Khazard
Yanille

De Fight Arena, in het Nederlands de Vecht Arena, is een groot complex dat bestaat 10 gebouwen plus de Arena zelf. Het gebied is te vinden ten zuiden van Ardougne en ten noordoosten van de Tree Gnome Village. General Khazard heeft zich daar met zijn leger gevestigd. De Arena wordt gebruikt voor entertaiment en is vergelijkend meet een amfitheater. In de arena moeten slaven vechten tegen verschillende monsters wat altijd resulteert tot dood. De meeste wezens zijn waarschijnlijk geïmporteerd per schip, vanuit Port Khazard van andere regio's, aangezien er verschillende wezens zijn, die niet in Kandarin leven. Het gebouw dat rondt de arena staat bestaat grotendeels uit gevangenissen, waar de slaven in zitten. Tijdens de Fight Arena zullen de familie Servins moeten redden en moeten vechten tegen verschillende monsters, inclusief Bouncer en General Khazard. In het café zal een Khali brew worden geserveerd, dat nodig is tijdens de quest om de bewaker dronker te laten maken. Ook zal de wasserette zich in het noordelijke gedeelte van het gebied bevinden, waar spelers met de Khazard launderer moeten praten om de kleren van Movario te krijgen. Volgens geruchten is de Fight Arena de basis van Khazard in zijn oorlog tegen de Gnomes op het Battlefield.

NPC Edit

Muziek Edit

  • Attack 4 (tijdens de quest)

Quests Edit

Around Wikia's network

Random Wiki