Fairy Queen

Overleg0
4.306 pagina's
op deze wiki
Fairy Queen chathead
Fairy Queen
Fairy Queen
Biografische informatie
Vrijgegeven op Onbekend bewerk
Soort Fairy
Geslacht Vrouw
Locatie Zanaris troonkamer, later de Fairy Resistance Hideout
Examine Looks otherworldly.../It doesn't look like she's breathing
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
Quest NPC? Ja - Fairytale II - Cure a Queen
Vereiste skills Nee
Vereiste quests Ja - Fairytale II - Cure a Queen
Handelaar? Nee
[bekijk][overleg]

De Fairy Queen regeert over Zanaris en de Fairies.

In de Fairytale I - Growing Pains quest steelt de Fairy Godfather de Queen's secateurs. Spelers moeten de Queen redden door haar secateurs terug naar haar te brengen die de Tanglefoot (een level 111 monster) dropt.

Nadat spelers Fairytale I - Growing Pains hebben voltooid, krijgen ze toegang tot de Fairytale II - Cure a Queen quest (als ze de vereiste levels en quests hebben). In deze quest zoeken spelers uit hoe ze de Queen moeten genezen. Ze is nog altijd ziek en kan nog altijd niet bewegen, dus moeten spelers wat onderzoek doen rond Zanaris en een paar tekens vinden op de achterkant van een certificaat. Met de hulp van de inscripties op de mysterieuze ruïnes van het Cosmic altar, kunnen spelers de code ontcijferen en weten hoe ze op de locatie van de Queen moeten komen. Spelers moeten daarna een drankje maken om haar te genezen. Nadat dit gedaan is, krijgen spelers de mogelijkheid om de Fairy rings te gebruiken en kunnen ze hun eigen magische secateurs bezitten.

Als de Fairy Queen ziek is, kunnen spelers niet met haar praten. Alleen voor en na beide quests kan je met haar praten.

Tijdens de A Fairy Tale Part III - Battle at Orks Rift quest speelt ze een grote rol bij het leiden van de Fairy Resistance tegen de Fairy Godfather, en na de quest kan terug gevonden worden in haar troonkamer in Zanaris.

Weetjes Bewerken

  • De Fairy Queen is de enige Fairy met vier vleugels.

Rond het netwerk van Wikia

Willekeurige wiki