Wikia

Exiled Kalphite Hive

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Exiled Kalphite Hive
Exiled Kalphite Hive.png
Geografische informatie
Koninkrijk

Kharidian Desert

Alleen voor members

Ja

Hoofdmuziek

Coleoptera

Aantal verdiepingen

108-230

Sterkste monster

Kalphite King

Inwonende rassen

Kalphites

De Exiled Kalphite Hive (in het nederlands: verbannen Kalphitekorf) is een gebied in de Kharidian Desert dat was gereleased op 14 januari 2013. De locatie is ten zuiden van de Jaldraocht Pyramid en ten noorden van Menaphos.

Locatie op de Kaart
Exiled Kalphite Hive

De Hive is het tehuis van het angstaanjagende Kaplpithe King en zijn hoog-level minions.

Als spelers binnen treden, moeten ze door een korte tunnel komen vol met Exiled kalphite guardians om naar de ingang van de Kalphite King's lair te komen. Als je de ingang beruikt, is er een tunnel geblokeerd met puin, dat kan worden weggehaald; dat ervoor zorgt dat je een shortcut vrijspeelt naar de Kalphite King en de Exiled Kalphite Queen.

Als een speler dood gaat terwijl hij de Kalphite King bevecht, zal zijn grafsteen verschijnen in de groote kamer naast de ingang van de lair.

Niet zoals de 'Normale' Kalphite Hive, zullen de Kalphites in de Exiled Hive damaged chitin kunnen droppen. Een speler met ten minste 60 Smithing kan de chitin gebruiken om de Drygore weaponry te repareren, die word gedropt door de Kalphite King. Ze hebben ook betere drops dan de normale Kaphites, ze droppen Crimson en Blue charms vrij vaak.

BewonersEdit

Muziek vrijgespeeldEdit

Stub.png Dit artikel is een stub!

Around Wikia's network

Random Wiki