Wikia

Emote enhancers

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Emote enhancers zijn speciale kleren die, wanneer je ze draagt, een emote veranderen. Er zijn er momentaal niet zo veel, maar in de toekomst zullen er meer komen.

Op het moment zijn er zeven Emote enhancers.

Sleeping capEdit

Sleeping Cap22.gif
Emote, Sleeping Cap.gif

Een speler die de Yawn emote doet.

Deze enhancer word op het hoofd gedragen. Hij veranderd de Yawn emote. Wanneer je de Sleeping cap draagt, zal de speler uitgebreid gapen, en er zullen kleine ZZZtjes tevoorschijn komen. Het is een beloning van Treasure Trails.

Powdered wigEdit

Emote, Powdered Wig.gif

Een speler die de Angry emote doet.

A Powdered Wig.gif
Deze enhancer word óok op het hoofd gedragen. Het lijkt op een pruik van een rechter. Hij veranderd de Angry emote. Wanneer je de Powdered Wig draagt, zal de speler boos worden, en gaan stampen op de grond. Het is een beloning van Treasure Trails.

PantaloonsEdit

Pantaloons.gif
Bow Enhanced.gif

Een speler die de Bow emote doet.

Deze enhancer word als broek gedragen. Hij veranderd de Bow emote. Wanneer je de Pantaloons draagt, zal de speler uitgebreid buigen. Het is een beloning van Treasure Trails.

SatchelsEdit

Emote, Satchel.gif

Een speler die de Beckon emote doet.

Deze enhancer word als schild gedragen. Hij veranderd de Beckon emote. Wanneer je de Satchel draagt, zal de speler hard fluiten, alsof er een mooie meid langskomt. Het is een beloning van Tower of Life quest.

Flared trousersEdit

Emote, Flared trousers.gif

Een speler die de Dance emote doet.

Flared Trousers.gif
Deze enhancer word als broek gedragen. Hij veranderd de Dance emote. Wanneer je de Flared trousers draagt, zal de speler een disco-dans maken, die eindigt in een split. Het is een beloning van Treasure Trails.

Builder's costumeEdit

Builders Shirt.gif
Emote, Builders Costume.gif

Een speler die de Beckon emote doet.

Deze enhancer bestaat uit een hoed, shirt, broek en schoenen. Hij veranderd de Beckon emote, net als de Satchel. Wanneer je het Builders costume draagt, zal de speler hard fluiten, alsof er een mooie meid langskomt.Het is een beloning van Tower of Life quest.

Chicken costumeEdit

Chicken Wings.gif
Flap Enhanced.gif

Een speler die de Flap emote doet.

Deze enhancer bestaat uit een masker, shirt, broek en schoenen. Hij veranderd de Flap emote. Wanneer je het Chicken costume draagt, zal de speler zijn armen strekken, en begint te vliegen. Het was een beloning van 2007 Easter event.

Around Wikia's network

Random Wiki