Wikia

Elysian spirit shield

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Elysian spirit shield
Elysian spirit shield.png
Algemene informatie
Uitgebracht op 15 September 2008
Alleen voor members? Ja
Quest item? Ja - Summer's End
Ruilbaar? Ja
Draagbaar? Ja
Opstapelbaar? Nee
Destroy Drop
Examine An ethereal shield with an Elysian sigil attached to it.
Gewicht 2 kg
Marktinformatie
High Alchemy 1.200.000 coins
Low Alchemy 800.000 coins
Winkelprijs Niet verkocht
Exchange prijs 14.253.358 coins (info)
[bekijk][overleg]
Elysian spirit shield

De Elysian spirit shield is uitgebracht op 15 September 2008 gelijktijdig met de Summer's End quest. Er is 75 Defence en 75 Prayer nodig om het te dragen. Het schild wordt gemaakt door middel van het bevestigen van een Elysian sigil aan een Blessed spirit shield. Om dit te kunnen is 90 Prayer en 85 Smithing nodig. Het is ook mogelijk om dit te laten doen door Brother Bordiss, maar hij vraagt hiervoor 1,500,000 coins, en de speler moet de quest Perils of Ice Mountain gedaan hebben.

De Elysian spirit shield heeft een 70% kans tot het verlagen van ontvangen schade met 25%. Zonder naar de magische effecten te kijken, heeft het schild bijna zulke goede defense bonusen als het Dragonfire Shield. Daar tegenover staat dat het niet de +7 Strength bonus van de Dragonfire shield heeft.

Het grootste voordeel van Elysian spirit shield ten opzichte van de Dragonfire shield is de speciale schild bonus waardoor dit een van de sterkste schilden is in RuneScape. Door de schade beperkende vermogens wordt gemiddeld 17.5 procent van alle schade geabsorbeerd door het schild. Alleen de Divine spirit shield heeft een vergelijkbaar vermogen.

Rijke spelers vinden dit schild nuttig van het overleven van special attacks van Dragon claws en Dark bows. Het is ook een van de beste schilden voor het vechten met boss monsters zoals Kree'arra. De Elysian spirit shield is het op twee na duurste niet-discontinued voorwerp op de Grand Exchange.

Combat Stats
Vereiste skills
Onbekendbewerk
Klasse Slot
Onbekendbewerk Offhand slot
Wapens Main Off
Schade - -
Precisie - -
Stijl - -
Bescherming
Armour rating Armour rating0
Life bonus Life bonus0
Prayer bonus Prayer bonus+3
Strength bonuses
Melee0 Ranged0 Magic0
Elysian spirit shield equipped.png
[bekijk][overleg]

Around Wikia's network

Random Wiki