Wikia

Ebenezer Scourge

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Ebenezer Scourge
Scourge.PNG
Biografische informatie
Soort Mens
Geslacht Man
Locatie Land of Snow
Examine Bah, humbug!
Overige informatie
Alleen voor members? Nee
Quest NPC? A Christmas Warble
Vereiste skills Nee
Vereiste quests Nee
Handelaar? Nee
[bekijk][overleg]

Father Christmas is the epitome of human weakness. I will not be having him, or any joy or merriment for that matter, in my back yard. — Ebenezer Scourge

Ebenezer Scourge, beter bekend als The Scourge, is een NPC die betrokken was bij de 2009 Christmas event. Scourge is een donkere magiër die het feest van de Queen of snow wilde bederven door al het voedsel en de Santa Claus te ontvoeren. Voordat de Queen of Snow, de Queen of Snow was, had hij een relatie met haar, maar zij verbrak de relatie doordat hij bezig was met "slechte dingen" zoals het beheersen van de donkere kunst van magic.

Biografie Edit

Op een onbekende leeftijd, had Ebenezer Scourge een relatie met de Queen of Snow. De relatie was voordat de Queen of Snow, de Queen of snow was en voordat ze de Santa Claus leerde kennen. In die tijd was Ebenezer Scourge bezig met Magic en teleporteerde zichzelf weg.

Kerst 2009 - Scourge spreuk.PNG

Ebenezer Scourge vervloekt alle gasten van het feest.

Uiteindelijk kwam hij terug in de Land of the Snow maar de Queen of Snow verbrak de relatie omdat bezig was met slechte dingen. In de recente jaren van de Fifth Age (in 2009) keerde hij terug naar The Land of the Snow om wraak te nemen. Hij stal al het voedsel dat bedoelt was voor de Queen of Snow om en groot feest te maken. Ook ontvoerde hij Santa Claus en stopte hem in een kooi in zin huis.

Tijdens de 2009 Christmas event moeten spelers proberen om Ebenezer Scourge bang te maken, want volgens de Snow imp, zijn alle oude mannen bang voor geesten. De spelers zullen een Christmas ghost robes moeten maken en hem proberen bang te maken. Ebenezer Scourge zal tijdens de eerste poging boos worden en de gasten op het feest vervloeken met een Magic spreuk.

Uiteindelijk zal de speler terug keren in kostuum en de speler zou niets zeggen waardoor de Scourge boos wordt. De speler zal verschillende Emoties uitvoeren waardoor de Scourge toch bang wordt. Uiteindelijk zal de Snow imp een grafsteen voor zijn voeten projecteren met zijn naam erop. De Scourge zal zo bange worden dat hij de Santa Claus vrij laat en al het voedsel terug geeft.

Weetjes Edit

Scourge CA.jpg

Concept Art.

  • Ebenezer Scourge is een referentie naar Ebenezer Scrooge uit A Christmas Carol van Charles Dickens. De drie geesten die je naspeelt ook, en Tiny Thom is een referentie naar Tiny Tim.

Zie ook Edit

Around Wikia's network

Random Wiki