Wikia

Dwarf multicannon

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Het Dwarf Multicannon is een uniek Ranged wapen. In tegenstelling tot andere Ranged wapens, is het niet uitgerust met een speler, maar veeleer is gemonteerd op de grond. Voor het gebruik van een Dwarf Multicannon, moet de Dwarf Cannon quest voltooid worden. Het kanon bestaat uit vier delen: de basis, de stand, de oven, en de vaten. Nadat een speler kanonskogels in het kanonheeft gestoken, draait het kanon automatisch. Een speler kan vechten met een ander wapen terwijl het kanon schiet, dus kanonnen worden vaak beschouwd als een aanvulling op een primaire wapen of vechten methode. Een speler mag zelf meerdere kanonnen hebben, maar slechts een kan worden gemonteerd op een bepaald moment. Het goedkoopste is om een kanon uit de Grand Exchange te kopen. Kanonnen zijn aanzienlijk minder waard dan 750.000 munten op de Grand Exchange omdat veel mensen een kanon uit Nulodion kopen na het voltooien van de quest, en later beslissen dat ze het niet willen en doorverkopen. Na voltooiing van de Dwarf Cannon quest kunnen spelers het volledige kanon kopen van de dwerg ingenieur Nulodion, ten zuiden van de Ice Mountain, voor 750.000 munten. Als alternatief kunnen de losse onderdelen worden gekocht voor 187.500 coins per stuk. De "Talk" optie op Nulodion moet worden gebruikt om het volledige kanon te krijgen, terwijl de "Trade"-optie moet worden gebruikt om de onderdelen te kopen.

Hoewel het kanon een zeer effectieve manier van Ranged trainen is, is het erg duur, en kan het ertoe kan leiden dat u niet populair bij andere spelers wordt die proberen te trainen in het zelfde gebied.

Delen van het cannonEdit

Cannon set.PNG Dwarf cannon set
Cannon barrels.png Cannon barrels
Cannon base.png Cannon base
Cannon stand.png Cannon stand
Cannon furnace.png Cannon furnace
Cannonballs.png Cannonballs (steel bar + cannonball mould)

Verboden plaatsen voor cannonEdit

Helaas kun je je cannon niet op elke plek neer zetten. Hieronder staan de plaatsen waar je geen kanon kunt zetten.

Around Wikia's network

Random Wiki