Wikia

Dwarf cannon

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Moeilijkheidsgraad: Gemakkelijk

Lengte: Kort

Startpunt: Ten noorden van de Fishing Guild, bij de coal trucks. Praat met de Captain Lawgof.

Alleen voor members: Ja

Eisen: Als je snel wil zijn, heb je 20 Agility nodig om over een boomstam vanuit Seers' Village naar het startpunt te gaan. Je kunt ook vanaf de Fishing guild naar het noordwesten lopen. Hiervoor heb je geen 20 Agility nodig.

Benodigde spullen: Geen

Praat met Captain Lawgof. Hij geeft je 6 stukken rail, dat zijn onderdelen van een hekken. Je moet de rail naast het huisje inspecteren. Onderzoek het hek en repareer alle kapotte stukken met de hamer uit het huisje. Ga net zo lang door tot dat je geen rail stukken meer hebt. Praat dan weer met Captain Lawgof.

Je moet naar een wachttoren van de goblins. Als je naar het zuiden door de gate gaat kom je er vanzelf. Zoek hier de dwarf remains. Laat deze zien aan Captain Lawgof en praat weer met hem.

Nu moet je een jongetje zoeken dat is ontvoerd door de goblins. Ga naar de Fishing Guild, die ten ten noorden van Ardougne ligt. Aan de zuidoostkant, tegen Hemenster, vind je een grot bij het uitroepteken op de kaart. Ga daarin en loop helemaal naar het noordwesten van de grot. Doorzoek alle kratten, tot je het jongetje vindt. Praat met hem. Als je met hem hebt gepraat gaat hij weg naar huis. Ga terug naar Captain Lawgof en praat weer met hem.

Je moet nu het Dwarf cannon repareren. Je moet hem eerst inspecteren. Daarna kan je hem pas herstellen. Je moet alleen de eerste vier doen. De laatste dus niet. Als het kanon weer heel is praat je weer met de Dwarfencommander.

Nu moet je naar de Dwarfenmine vlak bij Barbarian Village. Ga naar de ingang van de mijn bij de Ice Mountain en praat in het linker huisje met Nulodion. Hij geeft je een Ammo Mould en een note. Ga hiermee terug naar Captain Lawgof en praat met hem voor je beloning.

Beloning: 750 Crafting xp. Je kunt nu dwarf cannons gebruiken en er een kopen bij Nulodion, de dwerg bij de Dwarfen mine.

Quest Points: 1

Vervolgquests: Between a Rock...

Around Wikia's network

Random Wiki