Wikia

Dungeoneering/Beloningen

< Dungeoneering

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Mod aan het tekenen.png Dit artikel bevat grammaticafouten

Dit artikel of sectie bevat verschillende grammatica- of spelfouten en moet verbeterd worden.

Als beloning krijg je tokens. Met deze tokens kan je verschillende wapens kopen en ook handige objecten. Je verkrijgt de tokens door een verdieping uit te spelen. Je krijgt je xp gedeeld door 10 aan tokens (naar beneden afgerond). Dus als je 582 xp hebt gekregen krijg je 58 tokens.

Gem bagEdit

De gem bag is een tas waarin je tot 100 uncut sapphires, emeralds, ruby's en diamonds in kunt doen. Hij kost 2.000 tokens. Je hebt 25 Crafting en 25 Dungeoneering nodig om de tas te kopen. Je bent echter al 33 Dungeoneering als je vanaf level 1 2.000 tokens haalt.

Coal bagEdit

De coal bag is een tas waarin je 27 coal in kunt doen. Als je hiermee gaat smeden of superheat doet, zal de coal in de tas eerder gebruikt worden dan de coal in je inventory. De tas kost 4.000 tokens. Je hebt er officieel 35 Mining en 35 Dungeoneering voor nodig, maar je bent al minimaal 40 Dungeoneering als je 4.000 tokens hebt gehaald.

Arcane necklacesEdit

De arcane pulse necklace, blast necklace en stream necklace kosten respectievelijk 6.500, 15.000 en 30.000 tokens. Als je die hoeveelheid tokens vanaf level 1 wilt halen, ben je respectievelijk 45, 54 en 61 Dungeoneering. Je moet dus alleen bij de Arcane stream necklace nog even doortrainen om aan de eisen te voldoen als je de necklace vanaf 1 Dungeoneering wilt halen.

De arcane pulse necklace zorgt ervoor dat de schade die je met magic veroorzaakt 5% hoger ligt. Bij de blast en stream necklaces is dat 10% en 15%.

Longbow sightEdit

De longbow sight kost 10.000 tokens. Je bent minimaal 49 Dungoneering als je dat hebt bereikt. Je kunt de longbow sight op een maple of magic longbow zetten om hem beter te laten schieten.

Nature en law stavesEdit

De nature en law staves kunnen elk 1.000 runes van hun type opslaan. In 10% van de gevallen dat je een spreuk met die rune gebruikt, zal de rune niet worden gebruikt. Ze kosten 10.000 en 12.000 tokens. Je bent al minimaal 49 en 51 Dungeoneering als je die hoeveelheid hebt gehaald.

Scroll of lifeEdit

De scroll of life kost 10.000 tokens en is alleen voor members. Je hebt 25 Farming en 25 Dungeoneering nodig om hem te kopen. Je bent al minimaal 49 Dungeoneering als je 10.000 tokens hebt gehaald. Als je de scroll leest, zul je voortaan in 10% van de gevallen dat je dode farming patches leeghaalt, je zaden terug krijgen. Er is ook 5% kans dat je een zaadje van een dode boom terug krijgt. Je kunt de scroll één keer gebruiken. Hij werkt daarna altijd.

BonecrusherEdit

De Bonecrusher kost 34.000 tokens. Hiervoor moet je je Dungeoneering minimaal naar 62 trainen. Hij is alleen voor members. Wanneer je de bonecrusher in je inventory hebt, zullen alle bones van monsters die je doodt, automatisch worden begraven. Je krijgt dan vanzelf prayer xp. Je hebt hier 21 Prayer en 21 Dungeoneering voor nodig.

Gravite weaponsEdit

Gravite weapons zijn voor 20% heel als je ze koopt. Ze kosten 40.000 tokens, wat je bij 63 Dungeoneering voor het eerst bereikt als je vanaf level 1 traint. Je zult tien uur met een wapen kunnen vechten dat voor 100% heel is. Als je op de 0% komt, kun je het wapen niet meer gebruiken. Je zult het wapen dan weer bij de rewards trader moeten opladen. Dat kun je met geld of een combinatie van geld en tokens doen. Als je alleen geld betaalt, kost het maximaal 1.000.000 gp om je wapen te laten repareren. Als je ook tokens inlevert, ben je maximaal 100.000 gp kwijt.

Met een grative staff zul je met Magic 5% meer schade veroorzaken.

De gravite shortbow kan pijlen tot en met adamant afschieten.

Tome of frostEdit

De tome of frost kost 43.000 tokens. Je haalt dat aantal voor het eerst bij 64 Dungeoneering. Als je de tome of frost in je schildhand draagt, heb je geen water runes meer nodig.

Anti-poison totemEdit

Als je de anti-poison totem draagt, kun je niet worden vergiftigd. Je blijft vergiftigd als je al vergiftigd was. Hij kost 44.000 tokens. Je bent minimaal 64 Dungeoneering als je dat hebt gehaald.

Mercenary's glovesEdit

De Mercenary's gloves kosten 48.000 tokens. Het enige bijzondere aan deze gloves is de ranged attack bonus van 13.

Scroll of renewalEdit

De scroll of renewal is alleen voor members en kost 107.000 tokens. Je hebt er 65 Prayer en 65 Dungeoneering voor nodig. Je moet echter van 1 tot 73 trainen om 107.000 tokens te halen. Als je de scroll leest, zal hij verdwijnen. Je kunt daarna voorgoed de prayer Rapid Renewal gebruiken, die life points vijf maal sneller herstelt dan normaal.

Scroll of auguryEdit

De scroll of augury is ook alleen voor members. Je kunt hem alleen gebruiken als je 77 Prayer en 77 Dungeoneering hebt. Hij kost 153.000 tokens. Op de scroll staat hoe je de prayer Augury moet gebruiken, die je magic attack met 20% en je magic defence met 25% verhoogt. De scroll is één keer bruikbaar, daarna kun je de prayer altijd gebruiken.

Chaotic weaponsEdit

Chaotic weapons kosten elk 200.000 tokens. Ze beginnen op 20% als je ze koopt. Je kunt tien uur vechten met een chaotic weapon die op 100% zit. Als je op de 0% komt, kun je het wapen niet meer gebruiken. Je zult het wapen dan weer bij de rewards trader moeten opladen. Dat kun je met geld of een combinatie van geld en tokens doen. Als je alleen geld betaalt, kost het maximaal 2.000.000 gp om je wapen te laten repareren. Als je ook tokens inlevert, ben je maximaal 200.000 gp kwijt.

Met een chaotic staff zul je met Magic 15% meer schade veroorzaken.

De chaotic crossbow kan bolts tot en met rune afschieten.

SchildenEdit

De schilden kosten 200.000 tokens per stuk. De schilden beginnen weer met een lading van 20%. Met een vol schild kun je tien uur vechten. Als de lading op 0% zit, kun je het schild voor geld of geld in combinatie met tokens weer opladen bij de rewards trader. Als je alleen geld betaalt, kost het maximaal 2.000.000 gp om je wapen te laten repareren. Als je ook tokens inlevert, ben je maximaal 200.000 gp kwijt.

De schilden zuigen een beetje van alle hits op die meer dan 200 life points op jou zouden hebben gehit.

  • Het chaotic shield zuigt 10% van alle meleeschade op en 20% van alle rangedschade. Magische schade wordt volledig doorgelaten.
  • Het eagle-eye shield zuigt 10% van alle rangedschade op en 20% van alle magicschade. Meleeschade wordt volledig doorgelaten.
  • Het farseer shield zuigt 10% van alle magicschade op en 20% van alle meleeschade. Rangedschade wordt volledig doorgelaten.

Dit werkt ook als een Summoning-beest je aanvalt. De aanvalsstijll van het beest en het schild dat je draagt zal bepalen hoeveel schade wordt geabsorbeerd.

Je kunt het in de chatscherm lezen als er schade wordt opgezogen. Hierdoor zal je schild wel sneller kapot gaan.

Around Wikia's network

Random Wiki