Wikia

Druidic Ritual

4.181pages on
this wiki
Add New Page
Talk1 Share

DetailsEdit

Quest details:
Druidic Ritual
Startlocatie
Praat met Kagemeex bij de Stone Circle ten noorden van Taverley
Uitgebracht op
Onbekend bewerk
Moeilijkheidsgraad
Duur
Kort
Enkel voor members?
nee
Vereiste skills
Geen
Vereiste quests
Geen
Voorwerpen die nodig zijn
Alles kan verkregen worden in de quest
Monsters te doden
Geen
Light creature.png Waarschuwing!

Start Edit

Duide cirkel.PNG

De stone cirkel

Praat met Kageemex om de Quest te starten. Hij is te vinden in Burthorpe bij de druids' circle. Hij heeft jouw hulp nodig met het terug winnen van hun altaar dat door een duistere tovernaar is afgepakt. Bied hem je hulp aan en hij stuurt je naar een druïde genaamd Sanfew.

Sanfew Edit

Sanfew is te vinden op de eerste verdieping van de herblore winkel. Deze is te herkennen aan het symbool Herbalist icon.png in de stad Taverley.

Het enige wat je nodig hebt voor deze quest is 1 coin, je toolbelt compleet en een vial. (deze kan je ook tijdens de quest krijgen)

Taverley dungeon Edit

De vial moet gevuld worden met het water uit de Taverley Dungeon, deze bevindt zich in het zuiden van de cave. Daarna kun je de grot verlaten en vlakbij het graanveld (west van de entrance) gaan vissen na een Rock Fish. Deze Rockfish gebruik je een chisel op en daarmee krijg je de huid los. Daarnaast loopt er vlakbij een plant een zogenoemde: Wyrmwood. Deze kan even lastig worden om te pakken maar komt er na een tijdje niet onder uit.

Terug naar Sanfew Edit

Ga weer terug naar Sanfew door de ladder weer op te gaan en de herblore winkel weer omhoog te gaan. Praat daar weer met Sanfew Hij maakt nu de potion voor je. Hij zegt dat je weer terug naar Kageemex kunt gaan met de potion. Ga weer terug naar Kageemex en hij zal je belonen. Hij vertelt je ook alles over de skill Herblore.

BeloningEdit

Around Wikia's network

Random Wiki