Wikia

Dramen Tree Spirit

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Dramen Tree Spirit
Tree spirit.png
Gevechtsinformatie
Combat level 101
Life points 85
Slayer level Level 1
Slayer XP Kan niet als task worden gegeven.
Agressief? Ja, maar alleen tegen de persoon die de boom omhakt. De spirit zal geen spelers aanvallen die de quest al gedaan hebben.
Giftig? Nee
Immuun tegen vergif? Ja, alleen niet tegen poison op ranged wapens.
Aanvalsstijl Melee
Max hit 11
Zwakte Fire weakness icon.png Fire spells
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
100% drops Niets
Examine Guardian of the Dramen tree.
[bekijk][overleg]

De Dramen Tree Spirit verschijnt alleen tijdens de Lost City quest. Spelers zullen tegen de spirit moeten vechten met weinig armour en wapens omdat de de dungeon onder Entrana ligt.

Locaties Edit

Sterktes en zwaktes Edit

Deze Tree Spirit is zwak tegen fire spells en heeft een redelijk hoge Melee defence. De spirit zal nochtans snel sterven als de speler zich verschuilt achter de grote, geelachtige paddenstoelen naast de Dramen Tree. Op deze plek kan de spirit makkelijk verslagen worden met Ranged of Magic. De spirit wordt beschouwd als ondood, toch kan je de Crumble undead spell niet gebruiken om de spirit aan te vallen. Het is ook niet aangeraden om de Bronze hatchet die de zombies droppen te gebruiken om de spirit te doden aangezien de bijl zwak is en de spirit een hoge Melee defence heeft. De spirit is ook sterk tegen de Earth bolt en Earth blast spells samen met de andere Earth spells.

Drops Edit

De spirit dropt niets, maar laat je toe, wanneer de spirit verslagen is, om Dramen branches af te hakken van de Dramen tree. Deze branches kan de speler gebruiken om de Lost City quest af te maken of om kaneel te maken voor Sir Amik Varze in een subquest van Recipe for Disaster.

Weetjes Edit

  • De spirit zag er vroeger nogal abstract uit omdat het toen een lichtjes transparante, lichtgroene robe droeg. De spirit had toen ook donkerbruine klauwen en een verborgen gezicht. De spirit werd verbeterd toen de Lost City quest een update kreeg.

Around Wikia's network

Random Wiki