Dragon halberd
Dragon halberd
Algemene informatie
Uitgebracht op Onbekend bewerk
Ook bekend als? Dragon halberd , Drag Hally, Dragon hally, d halb, D Hally
Alleen voor members? Ja
Quest item? Ja
Ruilbaar? Onbekend bewerk
Examine A dragon halberd.
Gewicht 3 kg
Marktinformatie
High Alchemy 195,000 coins
Low Alchemy 100,000 coins
Winkelprijs 325,000 coins
Exchange prijs 206.218 coins (info)
[bekijk][overleg]
Dragon halberd detail

De Dragon Halberd is het dragon wapen dat het meeste schade kan aanrichten met een slag. Hoewel hij erg krachtig is, is hij ook erg langzaam. Het wapen is een two-handed zwaard wat betekend dat je het met twee handen draagt zodat je geen schild kan dragen. Dit wapen is alleen voor Members en heeft een special attack.

Om het wapen te dragen heb je de Quest Regicide nodig. Je kunt hem in het Tyras camp kopen voor 325.000 Coins. Halberds zijn erg bijzondere wapens. Als enige Melee wapens kunnen ze mensen vanaf een afstand of een safespot aanvallen. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn om vele Monsters te vermoorden zonder enige schade op te lopen.

Voor De Als enige van alle halberds bezit dit wapen een Special attack genaamd Sweep. Met deze special attack zal een speler meerdere spelers kunnen raken met één slag. Ook zal de halberd wel eens, als je tegen meerdere personen vecht, twee keer slaan. Eén special attack zal 30% van de special attack energy gebruiken. Het is mogelijk hiermee tot 1030 te raken.

Combat Stats
Vereiste skills
Onbekendbewerk
Klasse Slot
Onbekendbewerk ? edit
Wapens Main Off
Schade 1341 -
Precisie 1132 -
Stijl - -
Bescherming
Defence-icon Armour rating0
Constitution-icon Life bonus+0
Prayer-icon Prayer bonus0
Strength bonuses
Attack-icon0 Ranged-icon0 Magic-icon0
Dragon halberd equipped
Sweep