Dragon claws

Dragon claws
Dragon claws
Algemene informatie
Uitgebracht op Onbekend bewerk
Ook bekend als? D claws, Drag claws, DCS , Red claws, DClaws, claws
Alleen voor members? Ja
Quest item? Nee
Ruilbaar? Onbekend bewerk
Examine A set of fighting claws.
Gewicht 0 kg
Marktinformatie
High Alchemy 82,000 coins
Low Alchemy 53,000 coins
Winkelprijs Niet verkocht
Exchange prijs 8.000.000
[bekijk][overleg]

Dragon claws, in het kort D claws (in het Nederlands Draken klauwen), is een wapen dat uitkwam tegelijk met de While Guthix Sleeps quest, op 26 November 2008. Dragon claws worden gedropt door de Tormented Demon in de Ancient Guthix Temple, waarvoor je de quest voltooid moet hebben. Spelers hoeven de Quest niet te voltooien, of te beginnen, om de claws aan te trekken of de Special attack te gebruiken.

Die Special attack, Slice and Dice genaamd, wordt gezien als één van de sterkste special attacks in RuneScape. De special attack hit 4 keer achter elkaar, waar door spelers meer dan 500 kunnen hitten in één slag. Doordat de special attack zo sterk is, worden de Dragon claws zeer veel gebruikt in PVP werelden. Hierdoor is de introductie prijs, vastgelegd door Jagex, heel snel gestegen van 150,000 coins naar 36,000,000 coins waarna het rond de 30,000,000 is blijven schommelen. Nadat Free Trade terug in Runescape kwam, is de prijs gedaalt naar 10.400.000 coins. Dit komt waarschijnlijk doordat er geen bounty hunter +1 werelden meer zijn, waardoor pures zonder protect item prayer hun claws gaan verliezen. De Dragon claws zijn de sterkste claws in RuneScape. Spelers hebben 60 Attack nodig om het wapen te dragen en het wapen wordt gedragen in de weapon slot, dus niet in de gloves slot! Ook kunnen spelers geen schild dragen, als ze de claws aan hebben. Met de speciale aanval "Special attack" is het wel mogelijk om tot 900 te halen.

Combat Stats
Vereiste skills
Onbekendbewerk
Klasse Slot
Onbekendbewerk ? edit
Wapens Main Off
Schade - -
Precisie - -
Stijl - -
Bescherming
Armour rating Armour rating0
Life bonus Life bonus0
Prayer bonus Prayer bonus0
Strength bonuses
Melee0 Ranged0 Magic0
Dragon claws equipped.png
Dragon Claw Special.gif