Wikia

1rightarrow.png Hoofdartikel: Barrows Brothers of Barrows
Dharok the Wretched
Dharok the Wretched
Gevechtsinformatie
Combat level 150
Life points 10000
Slayer level Nee
Agressief? Ja
Giftig? Nee
Immuun tegen vergif? Nee
Aanvalsstijl Melee
Max hit 4000+
Zwakte Fire weakness icon.png Fire spells
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
Uitgebracht op 9 mei 2005
100% drops Niets
Examine A vengeful spirit corrupted by dark magic.
[bekijk][overleg]
Dharok head.png

Dharok the Wretched, beter bekend als Dharok is de op één na oudste broer van de zes Barrows Brothers. Hij valt aan met Melee, en hoe lager zijn Hitpoints zijn, hoe meer schade hij kan aanbrengen. Hij heeft de mogelijkheid om 640 te hitten, dus is het aangeraden om Protect from melee altijd aan te zetten. Hoewel hij hoog hit, zal hij niet snel slaan. Zijn snelheid is te vergelijken met een 2h sword. Door zijn hoge hits wordt hij door spelers gezien als de moeilijkste Barrow broer. Het is daarom aangeraden om je prayer goed in de gaten te houden, doordat de prayer verlaagt wordt in de tombes en in de grot. Als je gebruik maakt van Magic, is het aangeraden om Magic Darts (50 Magic) te gebruiken.

Vele spelers gebruiken de safe spot bij Dharok, in de tunnel of in de tombe. Dit kan gedaan worden door achter een pijl van rotsen te schuilen. Dit is echter afgeraden bij Dharok, omdat spelers hierbij hun protect from melee vaak uitzetten. De safespot zal niet 100% werken en soms kan de broer de speler bereiken die deze safespot gebruikt. Het is dus aangeraden om niet gebruik te maken van de safespot en vervolgens protect from melee aan te zetten. Deze manier is sneller en minder gevaarlijk.

Geschiedenis Edit

1rightarrow.png Bekijk de volledige geschiedenis op het hoofdartikel: Barrows Brothers

Around Wikia's network

Random Wiki