Wikia

Decaying avatar

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

1rightarrow.png Bekijk de algemene pagina op de Avatar pagina, voor onderwerpen met een vergelijkende naam.

Decaying avatar
Decaying avatar.png
Gevechtsinformatie
Combat level 525
Life points 10000
Slayer level Level 1
Slayer XP Kan niet als task worden gegeven.
Agressief? Ja
Giftig? Nee
Immuun tegen vergif? Ja
Aanvalsstijl Melee
Max hit 460 (ongeveer)
Zwakte This template's parameter is erroneous! Onbekend.
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
100% drops Niets
Examine Nomad's discarded prototype of the Avatar of Creation.
[bekijk][overleg]

De Decaying avatar is een monster die spelers tegenkomen tijdens de Nomad's Requiem quest. De Decaying avatar was gecreëerd door Nomad en was een prototype voor de Avatar of Creation. Het kan zich drie keer genezen tijdens het gevecht met de speler. Hij zal zichzelf genezen als hij de nabije wortels zal op eten. De speler kan de wortels vernietigen om ervoor te zorgen dat hij zich niet kan genezen. Elke wortel zal hem 25% van zijn levenspunten geven, afhankelijk van zijn levenspunten op dat moment. De avatar zal zich gaan genezen wanneer de speler 2.500 schade op hem heeft aangericht, de tweede keer wanneer er 5.000 schade is aangericht en de laatste keer wanneer hij 7.500 schade heeft opgelopen.

In tegenstelling tot de Avatar of Creation of de Avatar of Destruction, kan de Decaying avatar geen Prayer verlagen wanneer het de speler raakt. Ook zal het gevecht langer duren dan verwacht, dus het is aangeraden om extra veel voorraden mee te nemen. Als een speler overlijdt, uitlogt of weg teleporteert moet het gevecht opnieuw gedaan worden.

De Decaying avatar heeft een hoog melee en ranged verdediging waardoor het moeilijk zal zijn om schade aan te brengen.

Around Wikia's network

Random Wiki