Wikia

Death to the Dorgeshuun

4.180pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Death to the Dorgeshuun is de derde quest van de Dorgeshuun quest series. De quest voorziet de terugkeer van Sigmund. Hij probeert de Dorgeshuun te vernietigen met een minder subtiel plot dan de vorige keer. Ook ontmoet je Zanik, een hoofdrolspeler van de series.

Edit

Quest details:
Death to the Dorgeshuun
Startlocatie
Praat met Mistag in de grotten onder Lumbridge castle.
Uitgebracht op
21 juni 2006
Moeilijkheidsgraad
Experienced Gemiddeld
Duur
Gemiddeld (~1 uur)
Enkel voor members?
Ja
Vereiste skills
  • 23 Thieving
  • 23 Agility
Vereiste quests
Voorwerpen die nodig zijn
Monsters te doden
Light creature.png Waarschuwing!

Ga naar de kelder van Lumbridge Castle, door de trapdoor in de keuken te gebruiken. Ga naar de grot aan de achterkant van de kelder en praat met Kazgar, hij zal je naar de mijn brengen.

Praat nu met Mistag, hij zal je vertellen dat de leiders van H.A.M. een aanval aan het voorbereiden zijn. De Dorgeshuun willen een agent naar het hoofdkantoor van H.A.M. sturen, maar de Dorgeshuun zijn nog nooit op de oppervlakte van RuneScape geweest. Mistag verzoekt je om de agent een tour van Lumbridge te geven. Hij vertelt je ook dat je twee vermommingen nodig hebt zodat jullie niet opvallen tussen de H.A.M. leden.

Je hebt nu twee volledige H.A.M. robes sets nodig (robes, cloak, gloves, boots, logo, hood en shirt). Je kunt ze van andere spelers kopen, maar je kunt ze ook zelf krijgen door ze te stelen van H.A.M. members of door H.A.M. guards te doden.

Lumbridge Tour Edit

Praat met Zanik, ze zal één van de robes sets van je pakken. Ze vraagt je of je haar Lumbridge wilt laten zien. Je kunt met haar praten om te vragen of ze al genoeg heeft gezien.

*Wordt vervolgt.

Around Wikia's network

Random Wiki