Wikia

Customs Anti-Piracy Campaign

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Customs Anti-Piracy Campaign
Vond plaats in
Port Sarim en East Ardougne
Strijders
Customs and Exise Office Rabid Jack's Vloot
Commandanten
Onbekend Rabid Jack en Mi-Gor
Slachtoffers
Onbekend Sommige piraten werden opgesloten in de Rock Island Prison. Anderen werden geëxecuteerd.
Vorige oorlog
Battle of Mos Le'Harmless
Volgende oorlog
Battle of the Archipelago

De Customs Anti-Piracy Campaign was een serie van conflicten dat het Customs and Exise Office begon tegen piraterij. Deze campagne werd gecreëerd nadat Rabid Jack een bloederige aanval had gepleegd op die regio met zijn hernieuwde vloot vanuit hun basis in de Cursed Archipelago. Locaties waar piraterij geaccepteerd was in ruil voor betaling, zoals Port Sarim en East Ardougne in het centrale deel van Kandarin, werden streng bewaakt door het Customs and Exise Office. Gevangen piraten werden in de Rock Island Prison gegooid nabij de kust van Karamja of geëxecuteerd.

Deze drastische maatregel verzwakte de rebellen, die meer leden onder de regels van de Customs dan Jack's vloot. Ondanks een gigantische inspanning van de Customs, de rebellen en verscheidene regionale regeringen om Mi-Gor aan te houden, bleef The Hangman onzinkbaar. Zijn reputatie groeide toen alleen maar. Zijn wrede methodes en militaire macht vond Jack heel aantrekkelijk.

Around Wikia's network

Random Wiki