Wikia

Cook's Assistant

4.183pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

DetailsEdit

Quest details:
Cook's Assistant
Startlocatie
De keuken van Lumbridge Castle.
Uitgebracht op
4 Jan 2001
Moeilijkheidsgraad
Duur
Zeer kort
Enkel voor members?
Nee
Vereiste skills
Geen
Vereiste quests
Geen
Voorwerpen die nodig zijn
  • Een bucket (kan worden verkregen tijdens de quest)
  • Een empty pot (kan worden verkregen tijdens de quest)
Monsters te doden
Geen
Light creature.png Waarschuwing!

StartEdit

Cook (Lumbridge) chathead.png

Praat met de kok ("cook") in de keuken van Lumbridge Castle. De hertog van Lumbridge is jarig maar de kok is vergeten de ingrediënten te halen. Hij zal je vragen om te helpen met het halen van de ingrediënten. Zeg dat je wel wilt helpen. Neem de pot mee die op tafel staat en ga de ladder af naar de kelder om de emmer te pakken. Deze spullen heb je nodig voor de flour en de milk.

Very Fine FlourEdit

  • Pak een pot in Lumbridge Castle. Ga naar het noordwesten, daar staat een windmolen. Er is een veld met graan ten westen van de windmolen. Pak ("pick") een korenaar ("grain").
  • praat met Millie Miller die zal de hendels instellen om very fine flour te kunnen maken.
  • Ga naar de bovenste verdieping van de molen en use je graan op de hopper. Klik op een hendel en ga naar beneden. Use je pot op de flour in de bak.
    Flour pot.png

Super Large EggEdit

Eieren vind je in een boerderij die ten noorden van Lumbridge ligt. Het is een boerderij met kippen erin. Als je het hek door gaat ligt er in het oosten in het hooi een zogenoemd Super Large Egg pak die op.

Als je het ei niet kan vinden in het hooi, probeer dan in de half open schuur te zoeken.

LET OP: De Super Large Egg kan je alleen tijdens de quest oppakken en is non-tradeable.

Top-quality milkEdit

Ga naar het weiland in het oosten van Lumbridge en praat met Gille Groats. Zeg dat je melk van topkwaliteit zoekt. Ze zegt dat je de prized koe in het oosten moet melken. Doe dat. Je hebt er een emmer voor nodig. Use de emmer op een prized koe en je hebt een emmer met melk!

Ga terug naar de kok als je alle ingrediënten hebt, en hij zal je je beloning geven.
Bucket of milk.png

BeloningEdit

Cook's Assistant reward.png
  • 1 Quest Point
  • 300 Cooking experience
  • 500 coins
  • 20 Sardines (noted)
  • Je mag nu ook gebruik maken van de kok z'n oven (range), waarbij je 50% minder kans hebt om voedsel te verbranden.
  • 2 spins voor de Wheel of fortune

WeetjesEdit

  • Cook's Assistant was een van de eerste 6 quests bij de lancering van RuneScape
  • Deze quest werd genoemd in de paas event van 2008, om de Chocatrice boos te maken. "...It said you couldn't even do the Cook's Assistant quest."

Around Wikia's network

Random Wiki