Wikia

Cockroach worker

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Cockroach worker
Cockroach worker
Gevechtsinformatie
Combat level 30
Life points 1100
Slayer level Niet toegewezen
Slayer XP 0
Agressief? Nee
Giftig? Nee
Immuun tegen vergif? Nee
Aanvalsstijl Melee
Max hit Onbekend bewerk
Zwakte Earth weakness icon.png Earth spells
Overige informatie
Alleen voor members? Nee
Uitgebracht op 11 maart 2008
100% drops NVT
Examine Eurgh! A big bug.
[bekijk][overleg]

Cockroach workers kun je vinden in de Stronghold of Player Safety. Ze zijn goed voor redelijk ervaren gratis spelers om op te trainen, hoewel sommige members ook op hen trainen omdat dit het enige monster is die Grimy Torstols dropt. Ze droppen ook best vaak Gold charms en Crimson charms, wat de Stronghold een populaire plaats maakt om charms te krijgen voor Summoning. Het is aanbevolen om ze pas vanaf level 55 te gaan bevechten, want ze kunnen vaak 6 schade aanrichten, zelfs als je een Dragon chainbody draagt. Hoewel de kans is dat ze 6 schade aanrichten wel minder wordt als je Rune armour of beter draagt. De ruimte die ze innemen is 2x2, dus Boogschutters en Magiërs kunnen hen vanaf een safespot bevechten in niveau 1 van de Stronghold. 2 Cockroaches hebben hun nest ingesloten in een kleine ruimte met een uitgang die slechts één tegel wijd is dus ze kunnen geen Boogschutter of Magiër aanvallen die buiten de ruimte aanvalt. Maar zijn Defence is vrij hoog, dus het is moeilijker voor zwakkere spelers om hem schade aan te brengen. Voor members, een halberd kan gebruikt worden om veilig Melee te trainen omdat het monster kan aanvallen tot 2 stappen van de speler vandaan, dus krijg jij de gelegenheid om Melee te gebruiken zonder dat je geraakt wordt. Er wordt beweerd dat Cockroach workers en hoger Defence hebben dan Cockroach soldiers.

Woonplaats(en) Edit

Drops Edit

Wapens en bepantsering Edit

Herbs (alleen voor members) Edit

Gems Edit

Ores Edit

Charms (alleen voor members) Edit

Runes Edit

Overige drops Edit

Cockroach (Kakkerlak)
Cockroach drone.gif Cockroach drone | Cockroach Worker.PNG Cockroach worker | Cockroachsoldierpiling.png Cockroach soldier

Referenties Edit

Around Wikia's network

Random Wiki