Wikia

Dit artikel gaat over clay, die je mined. voor de vorm van clay die gebruikt word in crafting, bekijk Soft clay. voor de steen waar klei van komt, bekijk Clay rock. voor de clay die gebruikt word in Stealing Creations, bekijk Sacred clay.
Clay
Clay.png
Algemene informatie
Uitgebracht op 6 april 2001
Alleen voor members? Nee
Quest item? Nee
Ruilbaar? Ja
Draagbaar? Nee
Opstapelbaar? Nee
Destroy Drop
Examine Some hard dry clay.
Gewicht 1 kg
Marktinformatie
High Alchemy 0 coins
Low Alchemy 0 coins
Winkelprijs 0 coins
Exchange prijs 336 coins (info)
[bekijk][overleg]
Clay

Clay is een grondstof die spelers vanaf level 1 mining kunnen minen, Het geeft 5 experience.

Locaties waar clay rocks kunnen gemined worden:

Als je water op clay gebruikt, krijg je soft clay. Dit word gebruikt om potten te maken in Crafting, Urns te maken, Meubelen in Construction en voor Magic tablets.

Als je een bracelet of clay draagt tijdens dat je mined , krijg je soft clay in plaats van clay. De amulet kan dit voor 28 clay doen, dan gaat de bracelet of clay weg en kan je het niet meer gebruiken.

Heel zelden kan je Gems vinden in Clay.

Monsters die Clay Droppen Edit

Monster Combat level Aantal Zeldzaamheid
Imp 2, 7 1 7Heel zeldzaam
Mutated zygomite 74,86 1 3Ongewoon

TriviaEdit

  • Clay is de snelst terug spawnende Rock, want het duurt maar 1 game tick voor er weer clay op de Clay rock is.
  • Sommige mensen vinden Clay minen een goede manier van geld verdienen in F2P servers.
  • Als je je Mining level van 1 tot 99 met alleen clay zou willen krijgen, dan moet je een totaal van 2,606,887 clay stukjes mijnen , indien je dan al de Clay verkoopt, verdien je 875.914.032 coins (meest recente Grand Exchange prijs).

Around Wikia's network

Random Wiki