Wikia

Chaos dwogre

Overleg0
4.306 pagina's
op deze wiki
Chaos dwogre
Dworge
Gevechtsinformatie
Combat level 117
Life points 100
Slayer level Nee
Agressief? Nee
Giftig? Nee
Immuun tegen vergif? Nee
Aanvalsstijl Magical melee, Magic
Max hit 12
Zwakte Stab weakness icon Stab
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
100% drops Bones
Examine A magical cross between an ogre and a dwarf.
[bekijk][overleg]

Chaos dwogres zijn een kruising tussen Dwergen en Ogres. Ze zijn gecreëerd door de Red Axe mining company of hun bondgenoten en zijn, net als Chaos dwarves, gehersenspoelde slaven die onwrikbaar loyaal zijn aan Zamorak.

Ze kunnen alleen worden bestreden na het voltooien van Forgiveness of a Chaos Dwarf, in de Chaos Dwarf Battlefield. Spelers die ze doodmaken hebben een kans om een Dragon pickaxe te krijgen.

Ze hebben een erg accurate Magic aanval dat lijkt op dragonfire (je zult geen Dragonfire shield of anti-dragon shield nodig hebben). Dragonhide armour is aanbevolen maar de Prayer Protect from Magic blokkeerd de aanval volledig, maar dan moet je voorzichtig zijn met de Cannoneer, want het is een multi-combat gebied en Cannoneers gebruiken een range aanval.

HabitatBewerken

DropsBewerken

100% dropBewerken

Wapens & ArmourBewerken

RunesBewerken

ZaadjesBewerken

CharmsBewerken

OverigeBewerken

TriviaBewerken

  • Alle andere types ogres droppen tenminste Big bones, maar Dwogres droppen alleen normale bones. Dit is waarschijnlijk omdat dwergen klein zijn en orgres groot, dus dit balanceerd elkaar.
  • Tijdens de eerste dag van uitkomst van de [Forgiveness of a Chaos Dwarf|quest]], waren alle werelden overvol met spelers die de paar Dwogre spawns bezetten voor de Dragon pickaxe.
  • Dwogre is een samenvoeging van "dwarf" en "ogre"
  • Wanneer de Dwogre zijn magie aanval gebruikt, lijkt dit op de Dragon Pickaxe special attack.

Rond het netwerk van Wikia

Willekeurige wiki