Wikia

Chaos Temple (hut)

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

De Chaos Tempel is een structuur in niveau 38 Wilderness. Het is niet te verwarren met de Chaos Temple (Wilderness) die daadwerkelijk is Chaos Temple gemarkeerd op de kaart, terwijl de hut is niet. Elk bestand bevat een Chaos altaar, waar spelers kunnen hun gebed op te laden. De hut heeft twee verdiepingen, een begane grond met het altaar en een bovenste, buiten de richel of balkon, waar vier Elite Black Knights patrouille. Er zijn geen trappen of andere directe verbinding tussen de twee niveaus. Het balkon is toegankelijk via kamp Lucien naar het westen, hoewel dit niet mogelijk is pas tijdens en na de slaapplaats Terwijl Guthix zoektocht. Dit gebied wordt ook vaak gebruik gemaakt van een enkele aanwijzing co'ordinate rollen die leiden naar rechts achter het altaar.

Dit gebied is een hotspot Revenant de jacht op de wereldmarkt 141. Revenant Orks en Weerwolven zijn het meest gebruikelijk in deze locatie. Revenant jaagt zijn vaak begonnen op deze locatie ook.De Chaos Tempel is een structuur in niveau 38 Wilderness. Het is niet te verwarren met de Chaos Temple (Wilderness) die daadwerkelijk is Chaos Temple gemarkeerd op de kaart, terwijl de hut is niet. Elk bestand bevat een Chaos altaar, waar spelers kunnen hun gebed op te laden. De hut heeft twee verdiepingen, een begane grond met het altaar en een bovenste, buiten de richel of balkon, waar vier Elite Black Knights patrouille. Er zijn geen trappen of andere directe verbinding tussen de twee niveaus. Het balkon is toegankelijk via kamp Lucien naar het westen, hoewel dit niet mogelijk is pas tijdens en na de slaapplaats Terwijl Guthix zoektocht. Dit gebied wordt ook vaak gebruik gemaakt van een enkele aanwijzing co'ordinate rollen die leiden naar rechts achter het altaar.

Dit gebied is een hotspot Revenant de jacht op de wereldmarkt 141. Revenant Orks en Weerwolven zijn het meest gebruikelijk in deze locatie. Revenant jaagt zijn vaak begonnen op deze locatie ook.

Around Wikia's network

Random Wiki