Wikia

Chaos Temple (Asgarnia)

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

1rightarrow.png Voor Chaos Temple in het algemeen, bekijk de Chaos Temple pagina
Chaos temple.png

De Chaos Temple.

Captured Temple
[[Image:|300px]]
Geografische informatie
Koninkrijk Asgarnia
Alleen voor members? Nee
Aantal banken Geen
Aantal altaren 1
Muziek Onbekend bewerk
Heerser Onbekend bewerk
Teleportatiespot Geen
Gildes Geen
Inwoners Mensen

Chaos-temple-asgarnia.png|250px

[bekijk][overleg]
Locatie op de Kaart
Burthorpe
Heroes' Guild Chaos Temple Goblin Village
Druids' Circle

De Chaos Temple is een tempel geweid aan de god Zamorak. De tempel is te vinden ten zuiden van de Wildernis, ten noorden van Falador en ten westen van Goblin Village. Het bevat een Prayer altaar, zes level 17 Monk of Zamorak en twee van level 22. De tempel is een aantrekkelijke locatie voor het stelen van een Wine of Zamorak. Al jaren gebruiken veel spelers een Telegrab spreuk om de wijn te stelen waardoor ze geld kunnen verdienen, aangezien de wijn veel waard is.

Zamorak Chaos temple statue.png

Een standbeeld van Zamorak, gevonden bij de tempel.

Aangezien de tempel is geweid aan Zamorak, is het raar dat het tapijt Saradomin symbolen bevat. Dit kan betekenen dat de tempel ooit geweid was aan Saradomin, maar dat de Zamorak monniken de tempel later hadden overgenomen. De tempel speelt een rol in The Temple at Senntisten quest waarbij een standbeeld van Zamorak het doelwit is. Zaros zal communicatie weten te maken met zijn volgelingen op Gielinor en zal zijn woede op een standbeeld van Zamorak uitte. Zijn woede zorgde voor een aardbeving waardoor de monniken naar buiten vluchtte. Voor hun ogen beschadigde Zaros het standbeeld. De monniken wisten echter niet dat Zaros hierachter zat, en gaven Saradomin de schuld. De monniken vertelde tegen elkaar dat ze een tegenaanval zullen bedenken tegen Saradomin.

Wine of Zamorak Edit

1rightarrow.png Bekijk het hoofdartikel: Wine of Zamorak
Chaos Temple (Asgarnia) interior.png

De binnenkant van de Captured Temple...

De Wine of Zamorak zal op een tafel te vinden zijn. Spelers kunnen de wijn alleen krijgen door het te stelen met de Magic spreuk Telegrab, door de monniken te vermoorden, of door de wijn te stelen wanneer de monniken uit bereik zijn.

NPC Edit

Zie ook Edit

Around Wikia's network

Random Wiki