Wikia

Chainbody

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Bronze chainbody.png Iron chainbody.png Steel chainbody.png Black chainbody.png White chainbody.png Mithril chainbody.png Adamant chainbody.png Rune chainbody.png Corrupt dragon chainbody.png Dragon chainbody.pngVesta's chainbody.png
Voor Members? Nee, behalve Vesta, Draak en Wit
Hoogste Melee stat Crush
Laagste Melee stat Stab
Strength bonus? Nee
Een speler die een Dragon Chainbody draagt.

Een Chainbody is een type uitrusting voor de borst. Omdat het goed klappen op kan vangen is het een goed verdediging tegen "slash" en "crush" aanvallen. Er zijn verschillende soorten chainbody's. Zo zijn er van vele metalen in Runescape een chainbody. Denk maar aan de Bronze chainbody, Iron chainbody, Steel chainbody, Black chainbody, White chainbody (m), Mithril chainbody, Adamant chainbody, Rune chainbody, Corrupt dragon chainbody en de Dragon chainbody (m). Daarnaast is er ook nog een andere chainbody, die ook van metaal is gemaakt maar er niet is naar vernoemt. Deze chainbody is de Corrupt vesta's chainbody (m) en de Vesta's chainbody (m). Veel van de opgenoemde soorten chainbody's zijn te maken met Smithing. Maar andere zijn weer drops van mensen en wezens.

Een chainbody bestaat uit verschillende metalen ringen, wat de examine van de Chainbody's ook bevestigd. Omdat dit soort Armour zwak is, is het aan te raden om in plaats van chainbody's Platebody's te dragen, uitgezonderd als je het draagt om te rangen of te magen.

Around Wikia's network

Random Wiki