Wikia

Cave crawler

Overleg0
4.324 pagina's
op deze wiki

Doorverwezen vanaf Cave Crawler

Cave crawler
Cave crawler (lvl 138)
Gevechtsinformatie
Combat level 23, 138
Life points Onbekend bewerk
Slayer level Level 10
Slayer XP 23, 122
Agressief? Nee, Ja
Giftig? Ja
Immuun tegen vergif? Nee
Aanvalsstijl Melee
Max hit 32 (lifepoints)
Zwakte Slash weakness icon Slash
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
100% drops Niets
Examine Level 23: A spiky crawling critter. Level 138: Not very tasty-looking.
[bekijk][overleg]

Cave crawlers zijn Slayer monsters waarvoor level 10 slayer nodig is om ze dood te maken. Ze laten veel herblore gerelateerde dingen vallen en een paar zaadjes. Ze zijn echter giftig en genezen erg snel (ong. 10 hp/sec) waardoor ze gevaarlijker zijn dan hun combat level suggereert.je moet echter maar 220(na update) hitten om hem to doden(alleen als je him 1hit kilt) anders heelt ie.

Cave crawlers zijn ook een populaire delicatesse bij de Dorgeshuun cave goblins, die er Fillets van maken en ze op een grote schaal presenteren. De giftige delen worden daarbij waarschijnlijk verwijderd. Cave crawlers zijn dan ook makkelijk te doden met alle Bone weapons, waaronder Zanik's crossbow, waardoor de meeste taken snel klaar zijn.

Locaties Bewerken

Sterke en zwakke punten Bewerken

Cave crawlers vergiften je heel vaak dus het is aan te raden om ten minste een Antipoison potion mee te nemen als je ermee gaat vechten. Hun gif is erg sterk en begint met 8 damage. Het drinken van een Super antipoison, voordat je met ze gaat vechten voorkomt voor een lange tijd dat je vergiftigd wordt.

De level 138 cave crawlers zitten in een multi-combat gebied, en het is aan te raden dat je een Dwarf multicannon en melee prayer gebruikt als je ze wil doden. Een nadeel is dat voor een slayer task tot wel 1500 cannonballs nodig zijn.

Level 23 en 138 cave crawlers droppen vrij regelmatig alle componenten die nodig zijn voor verschillende potions zoals een Prayer potion (Vial of water, Ranarr weed en Snape grass). Hierdoor zijn spelers in staat langer door te blijven vechten. Ze laten ook alle ingredienten vallen voor Antipoison en Super Antipoison wat erg handig is aangezien ze zo erg giftig zijn. Andere potions die van hun drops gemaakt kunnen worden zijn Restore potion, Strength potion, Super strength potion, Super attack potion en Super defence potion.

Drops Bewerken

Level 23Bewerken

100% drop: bones

Coins: 3, 8, 11 or 29

Runes

Seeds:

Herblore Ingredienten:

Charms:

De kans op een charm drop van cave crawlers is ongeveer 1 op 7. Gold charms komen het vaakst voor.

Overige

Level 138Bewerken

Runes

Seeds

Herblore Ingredienten

Charms

De kans op een charm drop van cave crawlers is ongeveer 1 op 7. Green charms komen het vaakst voor bij de level 138 Cave Crawlers.

Overige

Rond het netwerk van Wikia

Willekeurige wiki