Wikia

Burial armour.png

Het gedeelte van Artisans Workshop waar burial armour gemaakt wordt.

Burial armour kan gemaakt worden in het achterste gedeelte van het gelijkvloers van Artisans Workshop. Zowel free spelers als members kunnen burial armour maken, al kunnen free spelers enkel maar iron en steel ingot gebruiken. Grade I ingots zullen gebruikt worden om burial armour voor miners te maken; grade II voor burial armour voor warriors en grade III voor armour voor smiths, om het even welk metaal gebruikt wordt. Hoe hoger de grade van de ingot en hoe waardevoller het metaal is, hoe meer Smithing experience de speler zal krijgen.

Spelers kunnen met Suak praten en hem vragen hoe het maken van burial armour precies in zijn werk gaat. Suak zal echter Sten roepen en opdragen het uit te leggen, want Suak is te druk bezig met het geven van lessen. Het is trouwens aangeraden de instructies van Suak steeds te volgen en te maken wat hij zegt, want zo kan de speler 10% extra experience verdienen.

Burial armour is een handige manier om Smithing experience te krijgen, want de ores kunnen in de smelter, die vlakbij staat, opgeslagen worden en al het burial armour kan in de chute vlak bij de anvils gedaan worden. Burial armour heeft geen waarde, is niet ruilbaar en kan niet omgezet worden in coins met Low of High Level Alchemy, dus zullen de spelers hier zeker geld verliezen (tenzij ze hun ores allemaal zelf minen).

Ingot type Armour type Helmet Chestplate Gauntlets Boots
I Miner Miner helmet Miner chestplate Miner gauntlets Miner boots
II Warrior Warrior helmet Warrior chestplate Warrior gauntlets Warrior boots
III Smith Smith helmet Smith chestplate Smith gauntlets Smith boots

Around Wikia's network

Random Wiki