Broomstick
Broomstick
Quest item? Ja - Swept Away
Ruilbaar? Onbekend bewerk
Draagbaar? Ja
Opstapelbaar? Ne
Destroy You can obtain another by talking to Maggie the witch.
Examine A threat to dusty corners everywhere.
Gewicht 1 kg
Marktinformatie
High Alchemy 15 coins
Low Alchemy 10 coins
Winkelprijs Niet verkocht
Exchange prijs 3 gp
[bekijk][overleg]
Broom Fly

Een speler die vliegt met de Broomstick.

Een Broomstick is een item, dat word uitgegeven door Maggie in Swept Away, die uit werd gebracht samen met de 2008 Hallowe'en event quest. Maggie vraagt spelers hem te betoveren, door hem naar 3
Broom, sweep

iemand die de sweep emotie doet met een broomstick

heksen te brengen: Hetty in Rimmington, Aggie in Draynor Village, en Betty in Port Sarim.

Als hij wordt vernietigt, kun je een nieuwe krijgen door met Maggie te praten.

De broomstick kan worden gebruikt om mee te bezemen, zoals alle bezems. Om dit te doen, moet de speler op de 'Sweep' optie klikken.

De broomstick betoveren (na de quest)Edit

Wanneer de 'Operate' optie word aangeklikt, krijgt de speler een melding dat 'Je niet weet wat je hiermee kunt doen'.

Maar, de broomstick kan worden betoverd (alleen voor members) door hem mee te nemen naar Sorceress's appentice in zuid-oost Al Kharid. Deze betoverd hem, zodat je erop kan vliegen door hem te 'operaten'. Zoals de meeste teleports, werkt dit niet in 20+ Wilderness.

Hieronder staat een tabel met heksen die je broomstick kunnen betoveren, tenminste, als je het juiste Magic level hebt:

NPC Magic lvl Reward
Sorceress' Apprentice in Al-Kharid 1+ Mogelijkheid om ermee te vliegen, naar Sorceress's Garden.
Ali the Hag in Pollnivneach 33+ 1,997 Magic XP
De Old Crone rechts van de Slayer Tower 53+ 7,139 Magic XP
Baba Yaga op Lunar Isle 73+ 10,338 Magic XP
Kardia in de Underground Pass 93+ 14,979 Magic XP